Chcela by som sa opýtať tích,ktorí rozhodujú o osude autobusov,ako mohli dovoliť,že autobus prepájajúci Dlhé Diely s Karlovkou končiaci pri Tescu Lamač jednoducho ukončili v polovičke cesty.Myslím si,dokonca som si istá,že autobus bol využívaný dostatočne,v rámci jeho kapacity a teraz začínam ľutovať,že namiesto auta,aby som si vyvážala "riťku" do obchodu ako všetci naši najvyšší,som si poriadila dieťa.Vysvetlí mi niekto,ako je toto možné,že autobus končí tam,kde za celú dobu jeho pôsobnosti vystúpilo max.6 ľudí???
Mike
Ja by som dal 59 ako školské spoje od 6:10 do 8:00 (odchody z Ľubovnianskej) ráno iba v smere do Rače a naspäť nech to ide naprázdno cez obchvat, Prístavný most a Dolnozemskú a ak sa postupne po 7:00 obchvat upchá nech idú vodiči ako vedia
A poobede iba z Mäsokombinátu od cca 12:30 do cca 15:00 zasa jednosmerne do Petržalky... a keï už pridať zastávku tak Mladá Garda (ako sa aj k septembru 2005 uvažovalo)tam bude dosť veľký pohyb cestujúcich, podľa mňa väčší ako pri auparku...
A keď budeme granti tak nech ide aj spoj na zaciatok smeny v byvalej BEZ a tych firmach a skladoch na Pantoch s prichodom tam pred 6:00 a odtial jeden spoj po ukonceni smien po 18:00...