Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #167120:
a vyradili aspoň tie najväčšie šerble, či ani nie? Kuchársky web písal o tom, že stoja nejaké kusy z číselného intervalu 2601-2620, ale vyššie čísla nepísal. Ak má dakto prehľad o stave CNG kĺbových Karos, ktoré sú aké trosky tak nech napíše.

Ak bude CNG tender, tak dúfam, že konečne vyhrá niečo normálne = nepredražené ani nie lacné za každú cenu.
No, uz aj 2.kolona zacina s vyradovanim, tak teraz sa budu kolony predbiehat, kto viac vyradi, aby dostali nejake nove vozy, na ktore budu ziadat peniaze od mesta a tlacit na mesto, aby bol vypisany co najrychlejsie tender na 100ks CNG. ?
Reakcia na: ivanbuto #167088:
Vzkm to nemá prečo navýšiť (maximálne o tie výjazdy a dojady, ale pri linke 63 je to minimum), ale náklady samozrejme vzrastú. Avšak dosť pochybujem, že by DPB evidoval náklady na km kontrétnej linky, takže sa to proste niekde stratí.

Re #167090 david1: Atraktivita linky s hodinovým intervalom je tak mizivá (obzvlásť ak v 15 min. pešej dochádzke jazdia linky trolejbusov v 7,5 min. intervale), že tam to ani jazdiť nemusí.

Re #167092 TomJ: A vieš aj vyčísliť tie počty štvrtákov a vysokoškolákov ktorí potrebujú v sedle práve v trase linky 34 cestovať?

Re #167107 Peon: Komisia dopravy nie je magistrát, ale len banda poslaneckých šašov. Aspoň z ich vyjadrení v médiách som zatiaľ držiteľom tohto názoru.

Re #167117 TeBeCe: Konečne raz môže pridať príspevok, ktorý nekončí otáznikom a ty mu ho vymažeš? ?
Reakcia na: TeBeCe #167117:
Tebe asi nič nehovorí integrovaná doprava na slovensku že ? ?
Reakcia na: Peon #167116:
a co maju Kuty s MHD BA? taketo otazky prosim riesit na transport.imhd fore ?
Tu sa mazali príspevky.. Ale myslim, že ten môj informačný ohľadne plánovaného krátkodobého obmedzenia dopravy ste mohli nechať...

Ale tak čo už - pre "no.ev.di"-ho všeličo pôsobí ako červené súkno na býka. ? Krátkodobý BAN by nepomohol?

Môj príspevok mal aj druhú informáciu s tým nesúvisiaciu, ktorú si tu dovolím zopakovať:

V správach (už neviem či na Regine alebo na rádiu Slovensko) bolo dnes oznámené, že Železničná spoločnosť Slovensko ustúpila od zámeru zrušiť zastavovanie EC vlakov v stanci Kúty. ?
Reakcia na: no.ev.di. #167110:
Tak potom preco nie je? No lebo nemoze. To nie je take jednoduche. Toto by preslo ovela lahsie ako "riesenie na vecer".
Reakcia na: 810zssk #167109:
No, len vymýšľajte p94oviny, vymýšľajte.
Reakcia na: no.ev.di. #167111:
Pochybujem, ze 35ka vyjazdi s 1 vozom a 1 soferom spicku . Jazdna doba vynovej 35ky mi vychadza cca 28 minut - 1 kolo. Bud sa da 20 min. interval a 2 vozy alebo 40 minut a 1 voz. 30 min. interval je nerealny resp. stavany pre otrokov-soferov.
Po novom by mal na každú minibusovú linku stačiť jeden šofér (delenkár) na deň. Nevie sa, že či bude minibus aj na L58 či 89, keďže sa podarilo jeden minibus ušetriť na L35?
Reakcia na: 810zssk #167109:
to už radšej namiesto takýchto ťahov môže byť v praxi rovno nové linkovanie a bude pokoj.
Reakcia na: derik #167103:
Mozno by sa vecer dalo spravit to ze 12 by sa zrusila a 9 (alebo 4) potiahla do Dubravky... cize by sa ten narast tlmil, dokonca by mozno narast ani nebol.
Reakcia na: derik #167099:
Chodili by tam obe linky, vecernu dopravu treba posilnit za kazdu cenu, to je uplna tragedia medzi poslednymi dennymi a prvymi nocnymi odchodmi
Reakcia na: Martin Fundárek #167026:
Mám tomu rozumieť tak, že DPB o zmenách od 6. 6. 2011 rozhodol svojvoľne bez súhlasu magistrátu? Alebo to podpísal Referát mestskej hromadnej dopravy (magistrát)?
Reakcia na: Valec #167067:
To som zvedavý, o koľkej poobede 34-ka začne premávať. V Dúbravke sú aj stredné školy a ich študenti ju tiež využívajú cca po 13 h. Ja si osobne myslím, že od septembra ju vrátia do pôvodného stavu. A dobre píše no.ev.di v #167069 - dobre, že 4. ročníky + vysokoškoláci už majú fajront.
Reakcia na: no.ev.di. #167102:
Dost zavisi aj od stylu jazdy vodicov. Nikektory su hotovy pretekari no vacsina sa vlecie. Stav trati hlavne vyhybiek je tiez zalostny. Vlaciky su hlavne z centra na Zlate pripadne dost casto aj smerom na Racu.
Reakcia na: no.ev.di. #167102:
V opačnom smere od Trnavského mýta na Jesenského je to úplná katastrofa, L4 a L14 chodia skoro naraz.
Reakcia na: no.ev.di. #167100:
To áno, ale keďže uvažuje zrušiť aj L8 tak potom by aj L9 musela premávať až do 23:00 (namiesto súčasných do 19:00) do Ružinova a to by bol nárast vzkm.
Reakcia na: david1 #167101:
najviac vyťažená je hlavne vtedy na Vajnorskej keď nejde vo vláčiku s L2 alebo L4 ako to často býva, že mi utečie elina k Polusu a potom tam čakám v pracovný deň jak blb 6-7 min na druhú električku. Zrazu prídu naraz L1 a 2 a potom je tam 5-6min diera, namiesto toho aby tam bol 4min rozostup ? efektivita dopravy na hovno sa povie na toto čo máme my! ?
Ta Obchodna je po 22,00 des. Obsluha iba s L13. Mne osobne neprekaza presun cez Mariansku na L11. No skor volim pesi presun k Blumentalu ,kde lovim L3 alebo L11. Ta spolocna zastavka pred D.U. by bodla aj opacnym smerom.

Idealne vratit L5 premavku do 23,00 hod. Na stanicu sa da pohodlne dostat z Racianskeho na jeden prestup.No urcite sa hned niekto ozve ,ze je problem sa tahat s batozinou.
L3 by som dal ako bola pocas vyluky. V sedle predlzeny int. na dvojnasobny. Naopak by som posilnil linky smer centrum.Pripadne zrusit ved od D.U. sa da prestupit na hrane.

No to sa tu uz preberalo s x-variantami.

K vytazenosti L1. Urcite patri medzi najviac vytazene.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.