Reakcia na: derik #167099:
pán komisár Derrick, mohli by ste vedieť, že okrem L1 zrušil v návrhu umne aj prevádzku na L3, čiže by musela premávať L5 čo by bolo super zlepšenie súčasného stavu, kedy sa z Obchodnej do ostatných m.č. človek nedostane okrem L13 ničím iným.Re #167098 810zssk: mimochodom, pár dní nazad som v sedle prac. dňa videl L1 na semaforoch Nám. SNP smer ŽST N.M. s asi 10-15 ľuďmi dokopy v obidvoch vozňoch. ?
810zssk
Moj navrh je zrusit linky 1, 3 a 8, pricom na ostatnych linkach by sa preslo na 15-minutovy takt. Potom by sa ovela lepsie dali robit preklady a nadvaznosti (o tom nabuduce) a pri tom by neslo o dramaticke znizenie kapacity - na ruzinovskej, dubravskej aj racianskej radiale by doslo k ubudnutiu len jedneho spoja za hodinu (co v tychto prevadzkovych dnoch nie je podla mna nejaka tragedia).
Navyse ak su moje prepocty spravne, nestalo by to viac, vysledok je mierne mensi ako dnes - za kazdu hodinu by poklesli vykony o 18,8 km.
Jedine miesta kde by to bolo dramaticke su ZST Nove Mesto (uplne zastavenie premavky) a hlavna stanica (pokles kapacity o skoro 40%).
Riesenim tej hlavnej stanice by mohlo byt zahustenie L2:
- Hlavna stanica - Zatisie: kazdych 7,5 minut
- Zatisie - Zlate piesky: kazdych 15 minut
- Zatisie - ZST Nove Mesto: kazdych 15 minut
teda kazdy druhy spoj by koncil uz na ZSTNM.
To by ale bol ale narast vozokm o 37,2, cize celkovy vysledok by bol narast vykonov co dnes asi nie je realne.