V tomto prípade konečné slovo magistrátu vyzerá takto:
Záznam z rokovania komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ zo dňa 13.4.2011:
Bod 6: Zefektívnenie MHD v Bratislave - opatrenia na zníženie prevádzkových nákladov MHD
Spoločné uznesenie k bodom 6 až 9:
"Komisia ... nebude rokovať o materiáloch Dopravného podniku Bratislava, a.s., pokiaľ nebude zvolená nová dozorná rada v súlade s uznesením MsZ."
(http://www.bratislava.sk/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=700000&id_ktg=11006398&p1=11033113)
Takto vyzerá stanovisko mesta k návrhom na redukcie... Politikárčiť sa bude, aj keď mesto padne na hubu...
Je to smutné,ale tak to tu žiaľ funguje. Sedláci z východu s trvalým pobytom v Hornej Dolnej Malíkovej sú prednejší ako prihlásení obyvatelia Bratislavy bývajúci na Jaskovom rade alebo v okolí Slavína ? Je mi z toho na vracanie ?
Tak ma napadlo, že po novom L35 bude jazdiť iba jeden minibus a že žiadna minibusová linka nebude premávať mimo špičky ? ale L89 a 139 ostávajú aj s víkendovou premávkou. Som názoru, že ak môže ostať L139 bez zmeny, tak L44 jednoznačne detto. Na Staré grunty si nemôžu od L31/39 ľudia vyšlapať pešo, ale na Bárdošovu, Júlovú, Na Revíne a okolo už môžu šlapať do kopca jak hovädá?! ?
V Petržalke sa poponáhľali s vyraďovaním IK 435, resp. zrejme išli o nejaký pokyn "zhora". Asi sa stále predpokladá, žedojde aj tých posledných 20 kĺb sorov, alebo si chcú zabezpečiť, aby došlo...
Ale iné kolóny ešte majú rezervy kĺbakov: na prvej stojí prenajatých 11 mercedesov, cez deň sú vonku 2, max. 3. Na druhej DP majú dlhodobo odstavených 5pojazdných CNG kĺbakov a pridali sak nim vraj ešte ďalšie dva, nehovoriac o tom akú prevádzkvú rezervu z vypravovaných vozidiel majú v špičke...
Takže riešením by bolo preradiť ďalšie ik 435 do Petržalky...
pravda, L66 nemá na Petržalku vplyv. Ibaže nejaký voz z 2.DP čo sa ušetrí na L78 (už iba Ik435 môže byť), tak môže Jurák niečo z tých Ik435 poslať do Petržky ak má. Koniec koncov, Ik435 z Petržky s najväčšou pravdepodobnosťou uzavrú existenciu týchto vozidiel v BA za pár rokov ak sa podarí tender na CNG klbáky, ktoré by mohli brať Jurák a Trnávka + nejaké SORky 18 NB alebo MBCC by dostali na doplnenie stavu k CNG klbákom.
To čo je za chujovinu. Že L34 len v špičke? Keď má byť 1. odchod z Račka smer Dúbravka 14:31 a z Dúbravky 15:21 tak to je fakt atraktívna MHD. L44 (najvyužíanejší minibus) a L147 mali nechať bez zmeny. Zrušil by som L27. L35 a 151 neviem posúdiť.
Ale už si viem predstaviť ako pôjde L34 narvatá jak haring. A to najmä po 12-tej. To kde sa mám sťažovať na prepravcu, aby sa nerobili takéto hovadiny? Tak ma to nasrdilo jak nikdy.
možno sa bude meniť dačo vo výprave. Dúfam, že skôr než nejaký imbecil príde s nápadom redukcie nosných liniek, tak prv ho napadne odkloniť L78 z Petržalky a skrátiť L66.
Mame dalsie IK435 vyradene. Ked som to teraz narychlo spocital, tak petrzka ma 91 klbakov a na vypravu aj so ZV potrebuje 85 vozidiel. Nieco na poruche + prehliadky. Cize rezerva uz velka nie je. Da sa povedat, ze ziadna. Mozme cakat skrty aj v Petrzalke, lebo by museli dojst nove vozy.
ja viem, napísal som to ale tak a ako vidím, hneď sa toho dakto ochotne chytil ? tak vysvetlím ako som to myslel : sedlo 34+83 po novom=0+4 a víkend 0+5. Už ste v obraze?
ak chce dakto hýbať so sedlom na L83, tak musí aj na L84. To, že by sa posilnila L83 by ale znamenalo menšie pohoršenie pre Petržalku, aj Dúbravku, lebo L84 by v sedlovom intervale 10min existovať nemohla, to by boli vyhodené výkony. Aj tak to bude silný paradox, že cez víkend bude zväzok 34+83 silnejší než v sedle pracovných dní.
Neopodstatnené posilnenie som myslel v zmysle, že kto to zaplatí. To potom vytvára dojem, že 34-ku obmedzia preto, aby mohli posilniť 83-ku v Petržalke.
V úseku "Dúbravka - centrum mesta" 12-minútový interval v sedle na 83-ke stačiť určite nebude. Veď cez prázdniny, keď je, tak chodieva plná.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.