pri hlavnom vchode chyba eskalator smerom dole, no da sa to vyriesit eskalatorom cez Newyorker - inak mi to nepride nejako extra zle spravene. Velke pozitivum su tzv. siroke nakupne ulicky
Otvorit slovnik cudzich slov a najst si heslo hyperbolizacia...
Jasne ze na radialach je elektricka najrychlejsia to nikto nepopiera. Ale potom v centre to je katastrofa. Problemom nie su len vyhybky (o tom ze 15 km/h cez vyhybku je v 21. storoci normalne ma nepresvedcis...), ale hlavne milion semaforov ale aj neriadenych krizovatiek na ktorych samozrejme elektricka stoji, zastavky par metrov od seba (Vazka, Florianske) trate v otrasnom stave, atd. Mam odskusane ze z Kriznej na Florianske som pesi skorej ako elektricka a to ani nejdem nejak extra rychlo...
mne to stačilo... keby tam nebola tá veža, tak by sa nič nestalo a tých pár obchodov navyše tiež nie je zázrak. Eurovea je krajšia, Aupark obsažnejší čo do služieb a soritmentu. Eurovea čo má mínus, tak má excelente sproste spravené eskalátory! ?
napriek tomu ze je Aupark komplexnejsi, Euroveu mam radsej. No nebral by som to tak tragicky , Eurovea Galleria sa bude este rozsirovat. Vezmi si Aupark na zaciatku, to tiez nebola ziadna slava
Keby tam nebolo OC, tak by tam chodilo rádovo menej ľudí ako dnes, tým pádom by ani tie krčmy nemali také tržby, čím by ich tam bolo menej a teda aj tí, čo tam nechodia nakupovať by mali menej dôvodov tam chodiť. Viď hociktoré iné polyfunkčné centrum v BA.
Nevrdím ale, že by tam nechodil vôbec nikto (však aj do RP ľudia chodia), ale neboli by to také masy ako tam sú.
Re #166844 Andy: Ten pocit ale môže byť daný technikou jazdy (iná dynamika električky, iná autobusu), pričom cestovná rýchlosť je v reáli iná
Eurovea má to plus, že vyzerá inak ako Aupark, no mínus to, že to je tzv. "sklenník" kde sú takmer iba "handry". To,čo nájdem v Auparku v Eurovee nenájdem, preto je Aupark komplexnejší čo sa týka ponuky služieb a tovaru. Osobne som si breh predstavoval trochu inak. Prijal by som unifikované riešenie brehu Dunaja od mosta Lafranconi po prístav, resp. po most Apollo.
Cesty síce nie sú ideálne, ale vo všeobecnosti, keď sa preveziem v BA nejakým cestných vozidlom, či už individuálnym alebo hromadným, tak jednoznačne vnímam jazdu ako rýchlejšiu než keď idem električkou.
zial, stav kolajovych trati je taky zalostny (tu obmedzenie 30 km/h, tam 20, hentam 15, tam zas 5,....a to nevravim o antipreferencii), ze uz aj ja uprednostnim autobus, vzdy ked sa da ?
Nie je to škaredý kus kovu a niešpatí centrum. Keby si ty bol Oberbürgermeisterom v Essene, tak tam for sure už nemajú Zeche Zollverein. Tvoje estetické a kultúrne cítenie je zúfalé - čím nenapádam tvoje vedomosti o transportation.
Jasné, električka ide na celej trase sústavne proti hrotu výhybky a ty chodíš 15 km/h.
Tvrdý fakt, že električky majú zo všetkých prostriedkov MHD v Bratislave najvyššiu cestovnú rýchlosť a je to veľmi pekné číslo aj v európskom meradle, tu tri štvrte dňa ignorujete a onanujete nad rýchlosťou na výhybkách, potrebe zvýšiť mieru rizika a podobnými xujovinami. Že sa tu s vami vobec bavím ? .
Správne, "tvrdá, časově neomezená a okupační". Cestujúci by mali tvrdo zlinčovať každého štrajkujúceho rušňovodiča a predovšetkým odborových predákov, by sme potom videli ako rýchlo by sa skončila a dlho by nemal nik odvahu vymýsľať podobné sprostosti.
Tak správná stávka by měla být tvrdá, časově neomezená a okupační. Jen toto funguje. A kdyby došlo k nějakým násilnostem ze strany policejního státu, tak je legitimní i revoluce viz. Tunisko, Egypt, atd.
- Cena: 18m trolejbus cca 0,5 mil. €, 32m električka cca 2 mil. €
- Životnosť: min. 2x vyššia u električky
- Náklady na údržbu: tažko porovnávať, keďže ide rozdielne dopravné prostriedky
- Výstavba tratí: koľajnice, troleje vs. cesty a troleje (lebo trolejbus nelieta vzduchom)
- Kapacita: max. povolená dĺžka trolejbusu je 18 metrov, električky 40 takže hádam netreba polemizovať,
- Dopravná cesta: električka zvyčajne na oddelenom telese, kým trolejbus trčí v zápchach (viď Podunajské Biskupice)
Re #166792 MatejBA: Prečo sa chceš silou mocou zhovadiť aj ty?
Re #166816 kecho: Že by Karosami Väzenskej a justičnej stráže? ?
Re #166827 Ike: Zasa, ale povedzme si pravdu, ak by Eurovea nebola jedný veľkým nakupným strediskom, tiež by tam veľa toho "pre ľudí" nebolo. Na ten trávnatý breh by ľudia nemali prečo chodiť. RP má tú smolu, že medzi Dunajom a cestou nebolo toľko priestoru, ale zas na druhej strane je aj to dobre, lebo zastavali by to rovnako.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe