Reakcia na: Ivan3 #166862:
Otázka rekonštrukcie má aj ďalšie podbody, napr. plavebný gabarit. V 80tych rokoch už asi nebolo ani nad čím rozmýšľať a betónovala sa pôvodná drevená mostovka a most je aj vďaka tomu v takom stave, že by sa za pár rokov zrejme samovoľne zrútil. A rekonštrukcia mi príde ako vhodnejšie riešenie, najmä keď bude vhodné čoskoro začať stavať ďalší most v rámci D4.. Osobne by som v rámci rekonštrukcie zachoval obe polia s novými lávkami po oboch stranách (železničné pole - cestný most jeden jazdný pruh - pre linku MHD ak taká bude potrebná a červené či modré majáky, vjazd do striedavého jazdného pruhu riadený signálmi).
Valec
Obsaditeľnosť 182 vs. 102 cestujúcich vôbec nie je porovateľná. Odhliadnuc od toho, že v BA sólo električky nejazdia.
A to, že sa tebe siršie rozchody nelubia je ten posledný detail, ktorý by mal byť zohľadnený.