Ano, vsetko suhlasi lenze doplnim:
-Cena: o priblizne 50-75% drahsia je elektricka
-Náklady na údržbu: u elektriciek vyssia
-Výstavba tratí: koľajnice, troleje vs troleje
-U kapacity mas pravdu u solach je to vsak to iste, kedze vsetci do mna hustia, ze na nas rozhod sa nevmesti 5 clankovy voz.
To je len laický subjektívny názor. Pozri sa na cestovné rýchlosti. Električka jednoznačne víťazí.
A akú pomlaosť majú trolejbusy? Asi nerozumiem reči tvojho kmeňa.
Skús porovnávať okrem ceny aj životnosť, kapacitu a cestovnú rýchlosť. Človek, ktorý chce bezhlavo presadzovať trolejbusy ako náhradu električiek, nie je šotouš ale ollo. Ja som veľký priaznivec trolejbusov ale jednoznačným faktom je, že trolejbus je z pohľadu kapacity, komfortu la rýchlosti prepravy len autobus priviazaný k drôtom.
?
Re #166778 Hug0: K tomuto si sa neviem ako dopracoval, nepochopil som ani tvoj vcerajsi attack na mna ? , krory vazne nemal zmysel. Stale ti pridem ako sotous, ktory by daval vsetko na stare trolejbusy, alebo dajake vetesiny. Comu nechapem.
Re #166777 Valec: Ideme pocitat a porovnavat cenu elektriciek a troflakov? Clanok som si cital, to ze zahradkar preflakal peniaze na CapaCity, ktore ani BA nepotrebje, nepotrebuje komentar. Teba sa asi dotklo, ze niekto po dlhej dobe naznacil pripadny odpor voci elektrickam v BA, co ti pride ako sotoprispevok.
EVBNSD. Takže komunisti spravili dobre, keď zbúrali synagógu, elbo bola na obtiaž rozvoju mesta? Mali to zobrať rovno aj s Dómom, čo tam po nejakom kostole.
veď práve, že si písal, že PKO je pamiatkou, tak píšem, že nie je. A k tej všetkého subjektívnosti - tebou uvedené "na obtiaž rozvoju mesta" je subjektívne taktiež predpokladám - a podľa tohto majú napr. fungovať pamiatkové úrady a inštitúcie, ak som to správne pochopil ? 'bláznil, nie ? ?
Preferencia elekticiek ? . To je padnute na hlavu, to bude o 4 roky strata nie 6 ale 26 mil. €. Omnoho ekonomickejsie aj ekologickejsie by bolo investovanie do trolejbusovej dopravy.
Kludne mi nalinkuj jeden argument. Jediny mi staci. To ze niekto nieco povedal nie je argument, akokolvek vela titulov ma.
Ano, chcem tvrdit, ze vsetko je subjektivne. Tie institucie su na ochranu pamiatok, z mojho pohladu by to tak ale malo byt najma vtedy ked to obcanom neprekaza. Najma teda nie v pripadoch ak je pamiatka na obtiaz (Stary most, PKO) rozvoju mesta.
"Predseda dopravnej komisie Jozef Uhler uviedol, že dopravná komisia už rieši preferenciu električkovej dopravy aj samostatné pruhy pre autobusy."
Zaujímalo by ma, ako konkrétne to KD rieši.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter6607
Re #166778 Hug0: K tomuto si sa neviem ako dopracoval, nepochopil som ani tvoj vcerajsi attack na mna ? , krory vazne nemal zmysel. Stale ti pridem ako sotous, ktory by daval vsetko na stare trolejbusy, alebo dajake vetesiny. Comu nechapem.
Re #166777 Valec: Ideme pocitat a porovnavat cenu elektriciek a troflakov? Clanok som si cital, to ze zahradkar preflakal peniaze na CapaCity, ktore ani BA nepotrebje, nepotrebuje komentar. Teba sa asi dotklo, ze niekto po dlhej dobe naznacil pripadny odpor voci elektrickam v BA, co ti pride ako sotoprispevok.