Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #165085:
"v rámci BID sa možno dočkáme odolnejšieho tarifného vybavenia" - Mam silne pochybnosti o tomto tvrdeni. Najlepsie by bolo poslat cele Pittchove karty do minulosti...
Reakcia na: Mike #165082:
Ja som rozhodne toho nazoru ze by tam vikendova rekreacna doprava mohla fungovat. Trebars len na trase Farskeho - Krasovskeho - Einsteinova - Viedenska cesta - Krasovskeho - Farskeho.
Reakcia na: ................ #165073:
DP používa ešte stále afaik čipové karty, ktoré je možné narušiť magnetickým poľom pomerne ľahko. Že aj v Teheráne majú zrejme modernejšiu a lepšiu technológiu je vedľajšie (v rámci BID sa možno dočkáme odolnejšieho tarifného vybavenia), ale riešil by som to úplne s kľudom - ak by mi ju nedal, vyžadoval by som jeho číslo - ak by mi ho neposkytol, zapamätal by som si linku a čas a vystúpil by som - nech si s tou kartou robí čo chce, tebe by bola zrejme aj tak na nič. Ak si presvedčený, že si v práve, je dobré si za tým právom stáť - nenaťahovať sa s nimi a keď prekročia medz, tak byť prvý, ktorý zavolá políciu. A na Olejkársku by som zrejme nešiel, lebo by som tam nič nevyriešil a zrejme tiež hovoril zvýšeným hlasom. Zakúpil by som si len novú náhradnú kartu v najbližšej predajni DPB, e-mailom by som sa ohradil voči takémuto postupu a tých 5 Eur by nevideli. A doklad o zaplatení by som si uchoval pre prípadný súd, ktorý podľa môjho názoru nemôže byť za daných okolností rozhodnutý v ich prospech - ako cestujúci si si svoju povinnosť splnil.. ? Podobne sa riadim v prípade, že pri dverách do ktorých som nastúpil nefunguje označovač - v poriadku sa píše, že cestujúci je povinný si označiť lístok v najbližšom označovači - a ten ak nefunguje, tak sa vôbec neobťažujem k fungujúcemu (poriadok nehovorí o najbližšom fungujúcom ?) - pretože som si svoju povinnosť splnil a v prípade kontroly by mohli zavolať aj policaného prezidenta, ale doklad totožnosti by nevideli. Skrátka a dobre si netreba nechať hádzať zodpovednosť za nefungujúcu alebo zle fungujúcu techniku na seba.
len tak na okraj, je nejaká šanca, že by do Ružinova jazdila jedna linka s pravidelným intervalom a nie 3 linky, ktoré idú takmer naraz? (naposledy 14-16 odchod večer z Trn.Mýta s intervalom 5 a 15 minút...)
len tak na okraj, nie je nijaka sanca na zachovaie elektricky c. 16? respr. konecne som bola rada, ze prepojili racu a ruzinov, ale radost dlho nevydrzala. skuste pouvazovat. Vsak trate su, treba ich len vyuzit.
Reakcia na: ................ #165071:
Otvorí sa t-com pláž a v každom druhom spoji L89 pôjde na konečnú 30 ľudí ? ? ? Tak určiteeee...
Reakcia na: Ivan3 #165074:
Neviem ci su bolsevikom zname pojmy ako "inflacia". To je ten dovod.

(inak v ramci zvysovania cestovneho by sa mal zrusit nocny priplatok)
Reakcia na: ................ #165073:
Skus zacat napisanim mailu na ots@dpb.sk a vysvetlenim situacie.
Reakcia na: Ivan3 #165072:
Keby si sa uracil pozriet na co som reagoval tak zistis ze to cele zmysel dava.. Ja som o RegioJet vlakoch nepisal ani slovo.
Reakcia na: no.ev.di. #165066:
A na takej 95ke kolko ludi za den stika? ZRUSIT!
Reakcia na: no.ev.di. #165065:
A teraz tam ta 66 MUSI premavat? Vsak ju mozme zrusit aj tak. Najlepsie zrusit celu MHD.
Reakcia na: ................ #165073:
Pokiaľ si električenku pri sebe mal v čase kontroly a nefungovala, hoci fungovať mala a ty si tú kartičku, kde je nahratá nepoškodil, pokutu platiť podľa zákonov nemusíš. No dôležité je to, čo je napísané na tom bločeku od revízora. Ak je tam napísané, že si električenku nemal pri sebe, budeš musieť dokázať, že to tak nebolo.
Reakcia na: ................ #165073:
Ve Švédsku by se něco takového stát nemohlo. Tam se stát vždycky postará v nouzi. Tam nikdo nespadne až pod hranici bídy. Nový režim na Slovensku (a nejen tam) má však jiné normy a tak, kdo ztratí práci jde velmi rychle na sociální dno, ze kterého nemá šanci se vyhrabat zpět. Sociální síť tak vůbec nefunguje. O gigantické nezaměstnanosti trvající 2 desetiletí ani nemluvě. O hladové emigraci do zahraničí taktéž ne. Takže revizoři tu jsou extrémně stresovaní ze ztráty práce, protože vědí, že je velmi snadné se dostat až na dno bezdomovectví, tak "loví", co to dá. Podbízením se levnou pracovní silou (rozuměj otrockou), podbízením se daňovými úlevami (rozuměj okrádání slovenské společnosti) a terorem sociálně slabých se ekonomický zázraky jednoduše nemůže dostavit. Což ovšem namodralé duté palice pravice nikdy nepochopí. A tak se stane, že v takové zemi se ministryně Asociálních věcí a NEpráce stane premiérkou.
Reakcia na: 810zssk #165052:
Zvýšit jízdné? A za co? Za nové tramvajové a trolejbusové tratě? Za nové nízkopodlažní tramvaje a trolejbusy? Ani píď morálního práva na zvýšení jízdné není. Intervaly jsou taky výsměchem. Chtěl bych vidět, kdyby polovina těch, kteří přesedlali na IAD přestoupila zpátky na mhd, Tak asi vlajou lidi z prostředků jako v Indii z vlaků. Naopak by se měla cena snížit. Míním tím to zlodějské jízdné pro noční dopravu. To je unikát. 24hodinový lístek neplatí 24 hodin. Nebo to jezdí na nočních linkách speciální luxusní busy s barem, wc, obsluhou v ceně?
V pondelok ráno som cestoval do práce a stala sa mi nepríjemná vec. Išiel som linkou 93, na Hodžovom námestí nastúpili revízori, vytiahol som si električenku, rozprával sa s kolegyňou a čakal kedy príde revízor ku nám. Prišiel, ale moja električenka mu nefungovala, stroj nereagoval, nijak nepípal. Zobral si ju, riešil iných cestujúcich a keď som chcel na zástavke SAV vystúpiť, prišiel som za ním, nech mi ju dá. Kolegyňa vystúpila a čakala, že urobím to isté, ale dvere sa zavreli a on ma prinútil ísť na Hlavnú stanicu. Nevadilo mi to, neponáhlal som sa, nechcel som už prestúpiť na iný spoj, pracujem na Leškovej ulici, takže som to nemal ďaleko. Električenka však stále nefungovala, tak ma zadržal, začal byť arogantný, vypýtal si OP a vypísal mi pokutový blok. Bolo to pre mňa nepríjemné, nikdy som pokutu nedostal, na čierno nikdy necestujem a jeho hrubé správanie bolo tiež veľmi nevhodné. ALe to nechcem riešiť, zvykol som si, že revízori sú taký. Zvýšeným hlasom, ako na nejakého zlodeja mi len povedal, že ak mám doklad o zaplatení, mám sa ním ísť preukázať do DPB. Mám ho doma, takže som to nepovažoval za problém a chcel som odtiaľ čo najrýchlejšie odísť, tak som si zobral pokutový lístok a vystúpil. Ale potom som si všimol, že vlastne budem musieť zaplatiť aj tak 5 eur, pričom som nijak nepochybil, mám paltnú električenku, len som o tom nemal dokad, ale to že nefungovala, nie je môj problém. Netvrdím, že je to veľká suma, ale som pracovne vyťažený, ísť na Olejkársku zaberie čas, doteraz som tam nebol, musím to stihnúť do piatich pracovných dní? A čo ak by som doklad nemal? Neurobil so žiadnu chybu, ale ako cestujúci to považujem za šikanu zo strany dopravcu. Ako sa niečo také vôbec môže stať?
Reakcia na: 810zssk #165044:
No a co jako? To je snad problém SA, e nebyla schopna do dneška nezavedli vlakkové spoje. ČD přeci nemůže za neschopnost SA.
Reakcia na: no.ev.di. #165050:
Čo sa týka toho návrhu, môže to byť hlúposť, nemám nijaké prieskumy, len som mal pocit, že by bolo dobré mať jednotné a cez víkend hustejšie intervali, prčom nie je nutné aby jazdili prázdne linky na koniec Petržalky. Podotýkam, iba POCIT.
Zaujímal by ma ale názor na tú zmenu L83 a zrušenie L34 a L84. Tu by sa vytvorila nosná linka a vzkm by sa reálne ušetrili. Niečo podobné si navrhoval aj ty, ja som tomu len dal presné kontúry, hlavne čo sa týka trasovania v Petržalke.
Reálne šetriť sa dá inde, napríklad skrátením L78 a mnohé iné prípady. L89 by som riešil ale iba minibusom cez pracovné dni, nič iné, za prvé, kým to spraví otočku cez Černyševského a Farského, tak to môže ísť rovno aj k Aréne, vyjde to podobne. Za druhé, tá doprava tam nie je nutná len na predstavenia, ty si pozreš program a vidíš, že sa hrá len pár dní do mesiaca, ale to neznamená, že inak tam nikto nie je. V divadle Aréna prebiehajú rôzne akcie, nie len večer, pracujem v médiach a ako partner som bol na podujatí, ktoré bolo pre deti popoludní, vtedy šlo o program Európskej komisie, na vlastné oči som videl preplnenú L82. Netreba zabudnúť, že čo chvíľa sa otvorí T-COM pláž, zo zástavky Aupark je to ďaleko. Iná situácia je v rannej špičke, ina popoludní a cez leto. Ani minibus tam stačiť nebude.
Reakcia na: no.ev.di. #165069:
s tými zastávkami máš pravdu, na takej Konvalinkovej, alebo Internáty B som videl vystupovať/ nastupovať max. 1 osobu aj to nie z každého spoja. Na Sitine a na Vretenovej nastupujú hlavne dôchodcovia. Na zast. Nad internátmi nastupujú/vystupujú hlavne/ iba študáci, je to dosť využívaná zastávka.
Link je využívaná hlavne ráno od: 6:30 do 8:00 a od 13:30 do večera. Hlavne do obeda to chodí prázdne.
Reakcia na: Ruslan #165067:
na tej L139 ale dosť blbo pôsobí ten stav, že na celom tom kopci rozosrali 6 zastávok cca každých 200m ? , pokojne mohli premýšľať trochu dopredu a pokryli by to 4 zastávkami, príp. spraviť zastávky iba dve, ktoré by vymedzovali zónu "hail & ride". už si spomínam na ten text, čo si sem dal ale dík, zabudol som naň.
Reakcia na: no.ev.di. #165066:
sorry, už to tu bolo, ale dám to sem pre istotu špeciálne pre teba ešte raz:

Medzi Cintorínom Slávičie
údolie a Molecovou ulicou premáva
od jesene 2009 autobusová linka
č. 139. Je jednou z tých, ktoré by
Dopravný podnik Bratislava mohol
v rámci plánovaného šetrenia zrušiť.
,,Je to jediné spojenie na Starých
gruntoch,“ konštatoval poslanec Ján
Chabada (SMER-SD), ktorého v tej
súvislosti oslovili rozhorčení obyvatelia.
Ľudia bez áut z tých končín
by podľa neho boli bez spomínanej
linky stratení. ,,Povedali doslova, že
by to bolo ,,o držku“,“ informoval
kolegov. Koniec koncov, jej zriadenie
iniciovali pred vyše rokom a pol
práve občania.
,,Existuje návrh na zrušenie
niektorých liniek, aj tejto,“ ozval sa
Branislav Záhradník (bez politickej
príslušnosti), ktorý má informácie
o tom, že je využívaná. ,,Dávam
to do pozornosti mestským poslancom
za Karlovu Ves.“
Tí karlovoveskí vzápätí zaviazali
starostku Ivetu Hanulíkovú
(SMER-SD), aby o nezrušenie linky
č. 139 požiadala vedenie magistrátu....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.