V pondelok ráno som cestoval do práce a stala sa mi nepríjemná vec. Išiel som linkou 93, na Hodžovom námestí nastúpili revízori, vytiahol som si električenku, rozprával sa s kolegyňou a čakal kedy príde revízor ku nám. Prišiel, ale moja električenka mu nefungovala, stroj nereagoval, nijak nepípal. Zobral si ju, riešil iných cestujúcich a keď som chcel na zástavke SAV vystúpiť, prišiel som za ním, nech mi ju dá. Kolegyňa vystúpila a čakala, že urobím to isté, ale dvere sa zavreli a on ma prinútil ísť na Hlavnú stanicu. Nevadilo mi to, neponáhlal som sa, nechcel som už prestúpiť na iný spoj, pracujem na Leškovej ulici, takže som to nemal ďaleko. Električenka však stále nefungovala, tak ma zadržal, začal byť arogantný, vypýtal si OP a vypísal mi pokutový blok. Bolo to pre mňa nepríjemné, nikdy som pokutu nedostal, na čierno nikdy necestujem a jeho hrubé správanie bolo tiež veľmi nevhodné. ALe to nechcem riešiť, zvykol som si, že revízori sú taký. Zvýšeným hlasom, ako na nejakého zlodeja mi len povedal, že ak mám doklad o zaplatení, mám sa ním ísť preukázať do DPB. Mám ho doma, takže som to nepovažoval za problém a chcel som odtiaľ čo najrýchlejšie odísť, tak som si zobral pokutový lístok a vystúpil. Ale potom som si všimol, že vlastne budem musieť zaplatiť aj tak 5 eur, pričom som nijak nepochybil, mám paltnú električenku, len som o tom nemal dokad, ale to že nefungovala, nie je môj problém. Netvrdím, že je to veľká suma, ale som pracovne vyťažený, ísť na Olejkársku zaberie čas, doteraz som tam nebol, musím to stihnúť do piatich pracovných dní? A čo ak by som doklad nemal? Neurobil so žiadnu chybu, ale ako cestujúci to považujem za šikanu zo strany dopravcu. Ako sa niečo také vôbec môže stať?
Ivan3