Ešte takú zaujímavosť. Dnes môj známy, ktorý má pridelený CityBus po prvý raz jazdil na Karose B961. Jej ospevovanie nemalo konca kraja, vraj aký fantastický autobus, ako perfektne manévruje, ako perfektne ide, aké výborné ovládanie... Mal som dojem, že by aj ten CityBus vymenil.
Karose B961 vytkol akurát nie najšťastnejšie umiestnenie tlačidiel dverí, tvrdú nápravu a blbé umiestnenie ľavého spätného zrkadla. Neviete niekto, prečo je najnovšia móda dávať "ľavý späťák" tak vysoko? Vodič musí dvíhať hlavu hore, kým na starších Karosách sa dal jedným okom sledovať nástup a výstup cestujúcich napravo a takmer súčasne aj prichádzajúce vozidlá vľavo.
Karose B961 vytkol akurát nie najšťastnejšie umiestnenie tlačidiel dverí, tvrdú nápravu a blbé umiestnenie ľavého spätného zrkadla. Neviete niekto, prečo je najnovšia móda dávať "ľavý späťák" tak vysoko? Vodič musí dvíhať hlavu hore, kým na starších Karosách sa dal jedným okom sledovať nástup a výstup cestujúcich napravo a takmer súčasne aj prichádzajúce vozidlá vľavo.
Treba sa spytat rovno bez omacky "Prosim vas, idete na autobusovu stanicu?" ... "Dakujem."

Vladimír
Re #16483 Z: Na otázky cestujúceho predsa vodič neodpovedá za jazdy! A počas pobytu na zastávke mu za rozhovor s cestujúcim predsa z platu strhnúť nemôžu.
Vodič nie je platený ako informátor, ale nevidím jediný dôvod, prečo by informáciu, ako najbližší zamestnanec dopravcu, nemal podať. Veta "Som vodič a nie informátor" je absolútna nehoráznosť. Osobne som sa našťastie ešte s ničím podobným nikde nikdy nestretol.
>>Ako ďalej čítam diskusiu, vidím, že v tomto duchu už odpovedal aj Papyr...