Reakcia na: 810zssk #164989:
Lenže v SR máme dostatok vozňov na to, aby sa všetky IC, EC, Ex, R a Zr vyjazdili s novými súpravami - to by však nesmeli mať vysoko neefektívne obehy pod 200km denne (ako 1 obeh žilinských Bdteer - 173 km), nesmeli by dlhodobo stáť kvoli poruchám a revíziám, na KTORé NIE Sú €, atď...
Ono treba jednoducho zobrat do uvahy ze podrobnejsi yield management sa u aeroliniek osvedcil a nevidim dovod aby sa to neopakovalo na zeleznici.
barack40
Ono celkovo mi slovenská železničná doprava pripomína Balkán: Máš párkrát denne spojenie luxusnými vlakmi (IC, niektoré R sú tiež celkom v pohode), avšak čo z toho, keď sa ti vlak trmáca od dediny k dedine v nevyhovujúcich časoch (platí hlavne pre trať 160). V Česku síce majú Béčka aj na IC, ale človek sa tým vlakom niekam aj dostane, kým u nás môžeš akurát tak počítať drahé nové vozy odstavené v burine... Ale máme pekné vozne no...