Reakcia na: MatejBA #163456:
no keby skôr zošalel, tak by tie regionálky zrušil. Spomeň si na populárny ťah toho retarda z východu Prokopoviča, čo sa dialo, jak boli ľudia zúfalí, keď sa namiesto vlaku museli tlačiť v autobuse. Prv by bolo treba nájsť záujemcov o prevádzkovanie dopravy na daných tratiach a potom až rušiť dopravu v réžií ŽSR. Lebo to by bola podobná blbosť ako tu už navrhol jeden mimo obrazu, aby prestali trolejbusy na DD premávať dokým nebude trať na DD spojená so zvyškom siete, čiže to by tá trať pekne dlho visela bez trolejbusov, takisto ako by sa mohlo stať, žeby po zrušení spojov na lokálkach zostali prázdne trate. Apropo, na úseku Zvolen - Šahy by sa mohla konečne po čase obnoviť osobná doprava, aspoň tak to sľúbil víťazný kandidát na post šéfa VÚC BBSK. Možno aj tu by mohol do hry vstúpiť súkromný dopravca a zvážať aj Mn vlaky na tejto trati. Snáď sa tých 74km trate dočká pravidelnej osobnej dopravy po 8 rokoch.
Beus
Čo sa týka linky 126, neviem aký bol následnostný vzťah medzi ňou a vtedajšou 41, či jazdili v nejakom čase aj súčasne, ale ak áno, tak ju nemohli očíslovať 121 (lebo to už bolo obsadené) ani 131 (to bol vtedy ešte nočák), tak možno preto, že to bola viac doplnková než nová expresná linka, zvolili číslo na "hornom konci diery", aby si nechali tie nižšie pre prípadné ďalšie skutočne expresné linky.
Linky 124 a 125 napokon nevznikli, pretože po žiadnych ďalších expresných/posilových linkách v tom čase už dopyt nebol, a tie čísla boli vynechané len z toho jediného dôvodu, aby sa 127 významovo ľahko priradila k 47