Reakcia na: m@rtin #163356:
pružnosť v odstraňovaní závad Ti verím, chlapci z Libcháv dojachajú v Tranzite a o dušu zvárajú aj v BA, vodiči sú relatívne spokojní, až na slabé odrušenie zadnej - cúvacej kamery na väčšine NB 18. Ale "VELMI nízká spotreba"??? A to si kde zobral??? Jedine ak ju porovnáš s MB Capacity, ktorý má priemerku okolo 60 litrov. Sor NB 18 aj pri ľahkej nohe nedosahuje priemernú spotrebu pod 48 litrov, čo je v porovnaní s I280, 283 - priemer 35 litrov, Karosou B741 42 litrov a I435 43 litrov - vzhľadom na moderný voz naozaj dosť. Ale vyčkajme, lebo NB18 a MBCC začínali v rovnakom čase a uvidíme v akom stave budú pri porovnaní o 5 a prípadne o 10 rokov. Verím, že nie v takom katastrofálnom ako 6-ročné Citelisové skrine na trolejbusoch Škoda 25Tr...
Peon
Prečo je hraničná čiara so SR nielen medzi rakúskymi obcami Pama a Deutsch Jahrndorf vedená cik-cakovito (hore-dole nerovnomerne) či ako to nazvať.. ?
Za kuriózne považujem, že na určitom úseku (pri zastávke "Deutsch Jahrndorf Zeiselhof" - viď googlemaps) sú priamo vedľa rakúskej cesty na začiatku poľa vidieť tabule "Pozor štátna hranica" a je tam aj tabuľa so slovenským štátnym znakom. Čiže cesta rakúska, pole celé slovenské na tom úseku.
Chápal by som to možno, keby cez to pole viedla cesta alebo chodník ďalej do Bratislavy... To takto bolo aj za bývalého režimu?
Krátko sa toto územie (bez odpovedí na moje otázky ? ) spomína v poslednom odstavci v http://www.twincityjournal.eu/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600185&id=1303&p3=1