Reakcia na: Petto #163360:
Cestující veřejnosti je úplně jedno, jakým autobusem se veze. Pro ní jsou důležité intervaly, pravidelnost, zaplněnost spoje, čistota a chování řidičů. Cestující nemá ani potuchy, že jede vozidlem Sorem nebo Citelisem. Jediné co jsem zaznamenal u cestujících byly věty typu - to je asi novej autobus, protože to voní novotou.
Šotouš má úplně jiné měřítko pohledu na svět.
len kompletný názov (keďže sa na začiatku tuším všade uvádzajú príslušné MČ) bude Karlova Ves, TsExpresDD - Karlova Ves, TsLamač 
MiroBA
Ono vačšina liniek v podstate aj dodnes existuje len miernou úpravou trasy a pod iným číslom. Niektoré stratili expresný charakter.
čo si ja spomínam:
100 = zhruba dnešná 31
101 - zrušená bez náhrady pre súbeh z električkovými linkami.
čiastočne ju dnes zastupuje L133 ktorá však nie je nasledovníkom L101
102 = 37
103 - prevažne bez náhrady,od Slovnaftu náhrada zachádzaním L77
104 = zhruba dnešná L83 so zmenou konečnej v Petržalke a stratou expresného charakteru
105 - zrušená bez náhrady pre jestvujúcu alternatívu - L5
106, 107, 108 - si nepamätám
109 = 75 ( aj so zachovaným expresným charakterom ??)
110 = 63 aj so zachovaným expresným charakterom
111 = zhruba L77 , toto však bola vždy skôr linka doplnková ako expres.
112 = zhruba L92 ale v Petržalke už bez expresného charakteru
113 - prečíslovaná na L85 a dnes už zrušená bez náhrady, kapacitnou náhradou je v petržalke nosná L95.
114 -neskôr skrátená (myslím) čiastočne zhruba dnešná L54 v oblasti Zlatých Pieskov
115 - neskôr z Pod. Biskupíc skrátená po "Nový most" prečíslovaná na L71 a dnes tiež zrušená, kapacitnú náhradu tvorí L70
116 = L91 aj so zachovaným expresným charakterom
117 = L59 so skoro rovnakou trasou aj zachovaným expresným charakterom, avšak s výrazne zredukovaným počtom spojov
118 =skoro L196 predtým L96 teraz z odklonenou trasou k OC Avion. Už samotná 118 však nemala expresný charakter -stála na každej zastávke.
119 = v prevažnej miere L98, predtým L198, v Petržalke z časti aj L68. 119 bola rozdelená najprv na dve linky 98 a 198 jedna obsluhovala juh a druhá sever Petržalky. Neskôr bola L98 prečíslovaná na L68 a modifikovala sa jej trasa. Po čase L198 ubedla "jednotka". L98 a 68 dnes nemajú expresný charakter
120 - v podstate zrušená bez náhrady.../ bola jej náhradou dnes už zrušená L186??, dnes sú náhradou L84 a 184 tie ale vznikli prečíslovaním L67 pred zavedením oblastného označovania liniek.
121 = L21 len prišla o "jednotku"
122 = súčasná L25 (??)
123 -,zrušená bez náhrady predtým však ešte prečíslovaná na L193 čiastočne kapacitnou náhradou je nosná L93
127 - zrušená bez náhrady predtým však ešte prečíslovaná na L181, čiastočne kapacitnou náhradou je nosná L95
Ak vie niekto presnejšie alebo lepšie može ma doplniť a opraviť.