http://imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=47833&idg=183&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=&ghe=3903&ghg=183
tu je krásny príklad toho ako si Solaris poradil s interiérom, zatiaľ čo SOR ho amatérsky dovrzal. V Solarise je krásny priestor, zatiaľ čo v SORke sedadlá na schodíkoch, ktoré sú zbytočné, prekážajú a znepohodlňujú pohyb cestujúcim vo vozidle. Navyše je tam priestranná točeň, čo SOR úplne postráda.
tu je krásny príklad toho ako si Solaris poradil s interiérom, zatiaľ čo SOR ho amatérsky dovrzal. V Solarise je krásny priestor, zatiaľ čo v SORke sedadlá na schodíkoch, ktoré sú zbytočné, prekážajú a znepohodlňujú pohyb cestujúcim vo vozidle. Navyše je tam priestranná točeň, čo SOR úplne postráda.
no.ev.di.
Zaujalo ma riešenie zadnej časti u záložných 15m Mercedesov a MAN-ov, že to majú bez tzv. "komína", ktorý zužuje priestor pri posledných dverách. Osobne si myslím, že by to bolo omnoho lepšie z hľadiska usporiadania priestoru a možno by to malo aj priaznivý vplyv na hlučnosť motora v interiéri, napr. pri takom Tedome. Inak som zvedavý, či sa Tedom pustí aj do výroby 15 a MIDI vozidiel (dĺžka cca 10m)