Reply on: Petto #163181:
Asi máš pravdu, bohužiaľ. Lenže ak to takto s trolejbusmi pôjde ďalej, pomaly nebude mať čo premávať. Neustále odďalovanie nákupu nových vozov z dôvodu nedostatku financií mi pripadá ako "riešenie" tzv Rýchlodráhy. Plánovala sa už od cca roku 1976 a dodnes nie je ani prd.
no.ev.di.
Zaujalo ma riešenie zadnej časti u záložných 15m Mercedesov a MAN-ov, že to majú bez tzv. "komína", ktorý zužuje priestor pri posledných dverách. Osobne si myslím, že by to bolo omnoho lepšie z hľadiska usporiadania priestoru a možno by to malo aj priaznivý vplyv na hlučnosť motora v interiéri, napr. pri takom Tedome. Inak som zvedavý, či sa Tedom pustí aj do výroby 15 a MIDI vozidiel (dĺžka cca 10m)