Pretoze niekto povedal, ze taketo Mercedesy budu jazdit v Bratislave. Tak pre zalepenie oci sa kupilo zopar medakov. Museli nastavit jeden tender pre SOR, a treti tender neviem ci uz vobec vypisali alebo sa caka s akou novinkou s CNG pohonom vide SOR, aby sa dal na to usit tento tender.
keby sa jednalo o SOR, tak si zapíš za uši, že mesto by našlo peniaze vždy. Na úver cez Ja & Ty banku... ? keď SOR nevyrábal klbáky, tak mesto na ten tender sralo, potom zmarili tender na 240 klbákov a rozdelili ho na 3 menšie. Otázkou je : Prečo nemohli spraviť iba 2 menšie aby sme mali maximálne 2 značky kĺbových autobusov? ?
Ako keby si nepoznal DPB, nastavi podmienky v style najnizsia cena a mame vitaza - Skodovkove SORy. Pokial viem este stale vyraba Solaris aj tbusy, teda aspon tak ma na svojej stranke. No pripada do uvahy este moznost SKODA 27 TR SOLARIS ( 18metrove vozidlo ). Sam som zvedavy ako to dopadne
pri Prístavnom moste raz dostal Ik415 ranu z boku od kamiónu ešte keď jazdili kraťase na L70 a jazdila aj L71 spomínaš? Vybité sklá a preliačený bok. Ako by asi dopadol taký 12m SOR po takej zrážke? ?
Akoby dopadol SOR v CRASH-teste sme videli,ked ten akobybratislavsky SOR BN12 jazdiaci pre Veoliu NITRA mal dopravnu nehodu. A to bola len havarka s nejakym nakladiakom.
Ohladom toho tendra na tbusy - vobec by nemusel byt tender na 35(12m)+35(klbaky), dalo by sa usetrit nieco - trebars by sa dalo : 35 sol, 15-17 15metrakov , 18-20 klbakov.
tie 15m by sa zišli aj na t-bus linky, ktoré si spomenul ? a tiež na a-bus linky by sa zišiel, možno po nejakých úpravách na niektorých linkách by vznikli nové linky kde by bolo 15-metráky potreba ?
schválne by bolo fajn keby každý výrobca poskytol jeden bus na crash-testy, že ako by dopadol SOR, Solaris, MAN, Citelis a Mercedes pri náraze do múru, alebo ako by dopadli jednotlivé autobusy keby ich nabralo ťažké nákladné auto, rozbehunuté s nejakou násadou na nárazníku a z boku by "poctilo" bus každej značky. Samozrejme, by sa nič neohlasovalo, vybral by sa jeden bus námatkovo na takýto test, aby si výrobca nemohol dávať špeciálne záležať na tom jednom kuse pre test. Ono mám dojem, že SORka by dopadla niekoľkonásobne horšie než Karosa B741 po inzultácií od vlaku na Ivánskej ceste.
Tak ono je uz v podstate jedno , ci sa bude alebo nebude cakat. SOR so Skodovkou uz maju aj 12,aj 18metrovy tbus . Jedinu sancu na 100 perc. vyhru by mala Solaris karoseria v podobe SKODA 27 TR SOLARIS alebo SOLARIS TROLINO 15. Hoc tento typ asi velmi nepotrebujeme, mozno len na taku 208,212.
snáď to nedopadne jak s kĺbovými autobusmi, že sa bude čakať na S(p)OR ? v čase 240ks tendra ešte SOR nič nepredal. A potom keď už čo to predal tak mu DPB nahral tender. Dúfam, že trolejbusy už budú na úrovni a že DPB dá druhú šancu Solarisu, resp. začne nazerať na Solaris konečne normálne, keď Záhradník & spol. balia kufre.
Ja mam pocit,ze ked budu krstit nove vozidla v BB flasou vinka, tak aj vtedy praskne ram ( myslim SORku ) a flasa zostane cela.? Kto vie ako je na tom kandidat na nove tbusy v BA -klbovy tbus SOR v Plzni - ci kde ho to testuju ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk