Kdyby nedošlo k puči, tak už je dávno doprava do Petržalky vyřešená. Jenže pro "nejlépe" rostoucí kapitalistickou ekonomiku středovýchodní Evropy, pro to další "Švýcarsko" je problém napojit i jen TrT z DD na Tr síť ve městě.
spojitosť s L89 majú iba tú, že premávajú v Bratislave a zhodou okolnosti majú konečné pri cintorínoch. Ibaže podstatný rozdiel tu je ten, že zatiaľ čo L31,39 a 208 využívajú stovky až tisíce ľudí, L89 možno iba pár desiatok, možno by ti stačilo na porátanie ľudí, čo by ju využívali systematicky tých 20 prstov čo máš, ale ak slúži na také veci, že ak nejde L99 zrovna a náhodou ide L89, tak takú linku netreba živiť. Niečo podobné jak s L27 a 83, kde ľudia cestujú neraz také trasy čo by mohli spraviť s L83 ? L89 by kľudne mohol obsluhovať minibus a nikomu by to žily netrhalo ?
20min? to ani zo srandy radšej nehovor. Ako tak pozorujem návyky cestujúcich, tak je to fakt otras ? radšej dajú prednosť kope liniek s 15min a horším intervalom ako menšiemu počtu liniek s krátkym intervalom ? potom už mi je jasné, prečo keď som šiel v L133 tak zarovno s nami šlo kapacitné dvojča na L4 celkom voľné a keby tí ľudia srali na L133 a šli s L4, tak by ešte furt v nej bolo dosť miesta.
praveze 1.odchod byva najplnsi , pretoze LOLOVIA cakaju aj 20 minut pod mostom na 1.odchod ?
poobedna spicka by mohla byt z NB SND od 13.39 do 18.15 , sucasne je 14.15-18-09
myslím, že sa tam zapracujú nejaké skoršie odchody v 12min int., čiže 13:51 a 14:03. Aj keď, išiel už niekedy aj prvou L133 v smere z mesta a bolo v nej iba 30 ľudí cca.
Ak si myslel Dispečérske fórum - tak tam neboli žiadne konkrétne informácie o zmene liniek 35, 36 a 135. Jediné čo bolo spomenuté je 12 minútový interval na L133 a celodeené kĺby na L70. Ak si mal n mysli iný web tak pošli link.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe