Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #163154:
nevyzera na to. nema signalizaciu "Nenastupovat" vedla dveri, vpredu ma velku skatulu na transparent, co uz v BA urcite nemal.
Reply on: roman2 #163135:
Aj na našej ulici je jeden vodič SL, niekedy necháva svoj autobus pred domom (obec Reca),
Páni znalci Ikarusov, mohol by toto byť pôvodné Váš #1832/II?
Reply on: Ivan3 #163145:
Keby si bol trochu inteligentnejsi tak by si takto netaral..
Reply on: Trolleybus #163137:
codnesvarit.eu 😛
Reply on: AAA #163133:
Neber vsetko vazne 😉
Reply on: no.ev.di. #163144:
na ine reagujem
tykadlovy SOR po 3000km v BA ma 1. vaznejsie problemy s elektronikou ?
Reply on: no.ev.di. #163124:
Cestujem tym skoro furt, tak to viem asi lepsie ako ty.
Ďalši článok s dopravnou tématikou, v ktorom sa venujem nízkopodlažným spojom v Bratislave a ich chatotickému nasadzovaniu na linky: http://petioky.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=260555&bk=48684
Kdyby nedošlo k puči, tak už je dávno doprava do Petržalky vyřešená. Jenže pro "nejlépe" rostoucí kapitalistickou ekonomiku středovýchodní Evropy, pro to další "Švýcarsko" je problém napojit i jen TrT z DD na Tr síť ve městě.
Reply on: N/A #163143:
spojitosť s L89 majú iba tú, že premávajú v Bratislave a zhodou okolnosti majú konečné pri cintorínoch. Ibaže podstatný rozdiel tu je ten, že zatiaľ čo L31,39 a 208 využívajú stovky až tisíce ľudí, L89 možno iba pár desiatok, možno by ti stačilo na porátanie ľudí, čo by ju využívali systematicky tých 20 prstov čo máš, ale ak slúži na také veci, že ak nejde L99 zrovna a náhodou ide L89, tak takú linku netreba živiť. Niečo podobné jak s L27 a 83, kde ľudia cestujú neraz také trasy čo by mohli spraviť s L83 ? L89 by kľudne mohol obsluhovať minibus a nikomu by to žily netrhalo ?
Reply on: Petto #163141:
20min? to ani zo srandy radšej nehovor. Ako tak pozorujem návyky cestujúcich, tak je to fakt otras ? radšej dajú prednosť kope liniek s 15min a horším intervalom ako menšiemu počtu liniek s krátkym intervalom ? potom už mi je jasné, prečo keď som šiel v L133 tak zarovno s nami šlo kapacitné dvojča na L4 celkom voľné a keby tí ľudia srali na L133 a šli s L4, tak by ešte furt v nej bolo dosť miesta.
Reply on: no.ev.di. #163139:
praveze 1.odchod byva najplnsi , pretoze LOLOVIA cakaju aj 20 minut pod mostom na 1.odchod ?
poobedna spicka by mohla byt z NB SND od 13.39 do 18.15 , sucasne je 14.15-18-09
Reply on: no.ev.di. #163139:
to zalezi na roznych okolnostiach - mne sa uz parkrat stalo, ze na malej scene bol prvy sucasny odchod plny a novy most to dorazil uplne ?
Reply on: MatejBA #163138:
myslím, že sa tam zapracujú nejaké skoršie odchody v 12min int., čiže 13:51 a 14:03. Aj keď, išiel už niekedy aj prvou L133 v smere z mesta a bolo v nej iba 30 ľudí cca.
Reply on: Trolleybus #163137:
A neviete, ci je nejaka sanca, aby L133 zacala poobede skor, ked uz nebude delena s L70? ?
Reply on: TeBeCe #163064:
Ak si myslel Dispečérske fórum - tak tam neboli žiadne konkrétne informácie o zmene liniek 35, 36 a 135. Jediné čo bolo spomenuté je 12 minútový interval na L133 a celodeené kĺby na L70. Ak si mal n mysli iný web tak pošli link.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.