Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://imhd.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=47833&idg=183&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=&ghe=3903&ghg=183

tu je krásny príklad toho ako si Solaris poradil s interiérom, zatiaľ čo SOR ho amatérsky dovrzal. V Solarise je krásny priestor, zatiaľ čo v SORke sedadlá na schodíkoch, ktoré sú zbytočné, prekážajú a znepohodlňujú pohyb cestujúcim vo vozidle. Navyše je tam priestranná točeň, čo SOR úplne postráda.
Reply on: dopravak123 #163171:
Tento rok su uz nove tbusy SCI-FI , no v navrhu rozpoctu na 2012-3 sa objavila polozka 54 milionov € na tbusy. Tak uz polemizujeme o tom , hoc tie planovane vydavky sa mozu zase o rok zmenit a pouzit inak.

Re #163172 810zssk: Len ci bude lacnejsi aj v podobe trolejbusov TROLLINO . Ale ten neprakticky interier SORu v podobe tbusu by sa dal obist aj vybratim ineho typu vozidla (karoserie) v Skodovke. Len neviem ci sa uz nejako nespojili Skodovaci a SORaci , ze pre CZ-SK trh budu len SkodoSORy ?
Reply on: Palo1987 #163178:
u nás je problém ten, že tie klbáky čo sa kúpili, tak sa kúpili úplne od veci. Nikto nepočúval šoférov, že na naše cesty sa to nehodí, že sa s tým ťažšie jazdí pre rozmery, taktiež, že MBCC má veľkú spotrebu. Pri SORke zas nikto nepozeral na amatérsky vyhotovený interiér. Všade výstupky, schody, aj tam kde by nemuseli byť, ktoré prekážajú ľuďom. Blbo umiestnené 2 a 3. dvere (nový Ikarus ich má umiestnené oveľa lepšie.

Zaujalo ma riešenie zadnej časti u záložných 15m Mercedesov a MAN-ov, že to majú bez tzv. "komína", ktorý zužuje priestor pri posledných dverách. Osobne si myslím, že by to bolo omnoho lepšie z hľadiska usporiadania priestoru a možno by to malo aj priaznivý vplyv na hlučnosť motora v interiéri, napr. pri takom Tedome. Inak som zvedavý, či sa Tedom pustí aj do výroby 15 a MIDI vozidiel (dĺžka cca 10m)
Reply on: SORBN12 #163174:
Diky 🙂
Reply on: no.ev.di. #163177:
Pretoze niekto povedal, ze taketo Mercedesy budu jazdit v Bratislave. Tak pre zalepenie oci sa kupilo zopar medakov. Museli nastavit jeden tender pre SOR, a treti tender neviem ci uz vobec vypisali alebo sa caka s akou novinkou s CNG pohonom vide SOR, aby sa dal na to usit tento tender.
Reply on: dopravak123 #163171:
keby sa jednalo o SOR, tak si zapíš za uši, že mesto by našlo peniaze vždy. Na úver cez Ja & Ty banku... ? keď SOR nevyrábal klbáky, tak mesto na ten tender sralo, potom zmarili tender na 240 klbákov a rozdelili ho na 3 menšie. Otázkou je : Prečo nemohli spraviť iba 2 menšie aby sme mali maximálne 2 značky kĺbových autobusov? ?
Reply on: Petto #163165:
podla mojho nazoru nebudu peniaze na takyto hromadnejsi nakup trolejbusov, budeme radi ak budu moct zakupit 25 - 30 vozov dokopy.
Reply on: 810zssk #163173:
Ja som cez leto platil tuším 60 centov. A stojí to aj vzadu ?
Reply on: 810zssk #163173:

Cena:
Mládež 13 -26, Seniori + 60 0,60 €
Deti 4 - 13 0,60 €
Deti 0 - 4 0,20 €
Obyčajný 1,20 €

A to kde stoji - smer Vieden:
Hainburg a.D.,Hauptplatz
Hainburg a.D.,Steinerweg

- smer Bratislava:
Hainburg a.D.,Steinerweg
Hainburg a.D.,Penny Market
Nevie niekto kolko stoji jednosmerny listok Hainburg - Bratislava u Slovak Lines? A stoja aj tam na konci Hainburgu (ako 901)? Dikes 🙂
Reply on: Petto #163170:
Nezabudaj, ze Solaris bol v pripade busov lacnejsi ako SOR.
Reply on: Petto #163170:
Vy tu už špekulujete o jednotlivých typoch trolejbusov - jednoznačne potrebných. Ja sa ale pýtam: za čo ich toto zadĺžené mesto kúpi a kedy?
Reply on: AAA #163169:
Ako keby si nepoznal DPB, nastavi podmienky v style najnizsia cena a mame vitaza - Skodovkove SORy. Pokial viem este stale vyraba Solaris aj tbusy, teda aspon tak ma na svojej stranke. No pripada do uvahy este moznost SKODA 27 TR SOLARIS ( 18metrove vozidlo ). Sam som zvedavy ako to dopadne
Reply on: Petto #163162:
Prečo by nevyhral samotný Solaris Trolino 18, či Solaris ho už nevyrába?
Reply on: no.ev.di. #163167:
Alebo keby zpredu/zozadu schytal SOR - tak sa zmeni jeho typove oznacenie z BN12 na BN10,5 resp. BN8,5 ?
Reply on: Hug0 #163166:
pri Prístavnom moste raz dostal Ik415 ranu z boku od kamiónu ešte keď jazdili kraťase na L70 a jazdila aj L71 spomínaš? Vybité sklá a preliačený bok. Ako by asi dopadol taký 12m SOR po takej zrážke? ?
Reply on: Petto #163165:
No to bola nehoda z c734/c934 a teraz si predstav nehodu s kamionom ?
Reply on: no.ev.di. #163163:
Akoby dopadol SOR v CRASH-teste sme videli,ked ten akobybratislavsky SOR BN12 jazdiaci pre Veoliu NITRA mal dopravnu nehodu. A to bola len havarka s nejakym nakladiakom.

Ohladom toho tendra na tbusy - vobec by nemusel byt tender na 35(12m)+35(klbaky), dalo by sa usetrit nieco - trebars by sa dalo : 35 sol, 15-17 15metrakov , 18-20 klbakov.
Reply on: Petto #163162:
tie 15m by sa zišli aj na t-bus linky, ktoré si spomenul ? a tiež na a-bus linky by sa zišiel, možno po nejakých úpravách na niektorých linkách by vznikli nové linky kde by bolo 15-metráky potreba ?
Reply on: Petto #163160:
schválne by bolo fajn keby každý výrobca poskytol jeden bus na crash-testy, že ako by dopadol SOR, Solaris, MAN, Citelis a Mercedes pri náraze do múru, alebo ako by dopadli jednotlivé autobusy keby ich nabralo ťažké nákladné auto, rozbehunuté s nejakou násadou na nárazníku a z boku by "poctilo" bus každej značky. Samozrejme, by sa nič neohlasovalo, vybral by sa jeden bus námatkovo na takýto test, aby si výrobca nemohol dávať špeciálne záležať na tom jednom kuse pre test. Ono mám dojem, že SORka by dopadla niekoľkonásobne horšie než Karosa B741 po inzultácií od vlaku na Ivánskej ceste.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.