To nasadia podla mna na dialkove linky, nie na primestske. ?
ja ajtak radsej idem na vlak, ako na nejaky debilny cerveny bus. Nadalej nie som ochotny platit 90 centov za jednosmernu cestu do BA. ?
1)To mas samozrejme pravdu. No pri rozdelovani prepravcu na nakladneho a osobneho predsa islo o privatizaciu toho nakladneho. S tym sa v dzurindovej vlade nikto netajil. Ked to ficko zastavil, tak bud mal najst toho rovnocenneho partnera o ktorom furt vypravali s Vaznym (CD cargo) alebo riesit nadbytocnost jedneho generalneho manazmentu a spolocnosti opat spojit.
2) ano aj tu mas samozrejme pravdu. No podla toho ako bola schvalena restrukturalizacia zeleznic, tak tieto veci sa idu napravat. Otazka je preco to ti diletanti na MDPTSR nevedeli urobit poriadne na prvykrat. Osobne si myslim, ze ministerstvo v rukach SDKU to robilo pre niekoho. Zabezpecene toky financii zo statu na dlhe roky znamenaju tucne provizie.
Inak tie rusne ma zaujimaju. Ake si musia poziciavat?
Páni tak toto ma prekvapilo:http://www.man-mn.sk/sk/Autobusy/Medzimestsk_autobusy/Lions_Regio_C.jsp?key=86766 Slovak Lines ho už niekoľko dní testuje na prímestských linkách ? Dnes som mal tú česť od Zlatých pieskov smer ASMN ? Kua to je mi luxus ? Nie jak tamtá česká sračka SOR "Lechtavý" C12. Jazdné vlastnosti neskutočné skoro nič nie je cítiť(nerovnosti na ceste),nehádže to sedí to na ceste jak r*ť na šerbli ? Klimatizácia samozrejmosťou,pohodlie jak v diaľkovom BUSe skrátka paráda.
Škoda len,že sme na Slovensku a že tu sa komfortu na prímestských linkách nikdy nedočkáme.Platíme si za sračkové cestovanie dopravcovi,ktorý ani len v 21.storočí nezabezpečí do prímestských BUSov celovozidlovú klimatizáciu ? ?
Stále si myslím, že trať Petržalka - Hegyeshalom má potenciál. Chcelo by to samozrejme nejaký seriózny prieskum. Ak by aj medzi Rusovcami a Rajkou bolo povedzme 30 cestujúcich, stále by to mohlo mať zmysel, ak by bol na ostatných úsekoch počet vyšší a ak by spoj priniesol zvýšenie počtu cestujúcich na trati Hegyeshalom - Gyor (- Budapest). Možno nie dnes, ale do budúcnosti som optimista.
Tak OK. Ale vzhľadom na zlý stav cesty medzi Bezenye a Hegyeshalomom to nevyzerá reálne. Jedine, že by ten autobus obchádzal Rajku aj Bezenye, teda po Bratislave by išiel po (ne)diaľnici a vyšiel by na exit Hegyeshalom. Teda stál by iba v Hegyeshalome.
Najreálnejší mi pripadá no.ev.di-ho návrh s Mosonmagyarovárom v #162786
Prosim ta, TY NEORGANIZUJ DOPRAVU V MADARSKU !!! Ty mas odkial znalosti o aktualnych potrebach v madarskych dopravnych prudoch??? Zaloz si nejaky blog a tam si to davaj... Pochybujem, ze tieto pseudo-navrhy tu este niekto cita.
MAV maju tusim 1-ks reko klbovy Bzmot,stary cca 10 rokov.(ciselny rad neviem) . Nemaju pren nejake specialne vyuzitie nakolko je to atyp. Viem si ho predstavit v dvojhodinovom takte na trase Petrzalka-H.Halom...
Pridanou hodnotou takehoto spoju oproti busu je napr. aj v tom, ze je schopny prepravy bicykla.
Nejako nerozumiem reči tvojho kmeňa. Čo sa kde uberie? Na 9-ke máš 6 ranných špičkových poradí, ktoré môžu poobede jazdiť na H4. Pri intervale 15 min. tam potrebuješ tak 3-4 vlaky. Tak kde je problém?
ale trápi, mne to už došlo ? napr. keď by sa ale vyťaženosť pohybovala na takom čísle, žeby sa oplatilo vypraviť 810+010 už by to bolo rentabilnejšie, či až pri počte cestujúcich 810+2x010 by sa rentovalo robiť vlakový spoj?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk