Reakcia na: 810zssk #161559:
mňa hlavne zaujala tá vízia opravy električkovej trate od Šafka, cez Nám. SNP, Obchodnú a Štefanovičovu. Po MS sa má spraviť trať na stanicu a tú o 10 rokov rozkopeme kvôli "tram-trainu" a vôbec aká bude nástupná hrana takého tram-trainu? Ako to chcú vôbec riešiť na takej Obchodnej kde bude nevyhnutne súbeh s linku ktorá bude prichádzať od tunela? Tá trať by mala keď už tak sa na Nám. SNP oddeliť a pod zemou pokračovať smerom na Hodžko a Hl.st. a ďalej využiť vlakovú trať na Kramáre, aj keď niesom naklonený vôbec kombinovanej trati 1000 a 1435 mm, iba ak tak tú tretiu koľaj tam dať formálne pre zisk peňazí od EÚ. Tými si už ale niesom tak istý... veď vieš.
no, keď chceš byť detailista - ja som ich videl veľa - všetky zastávky nočákov sú na znamenie, aj keď cez deň sú stále ?
Navrh realizacie Nosneho systemu hromadnej dopravy
aquila
to iste sa bude tykat aj ruzinovskej radialy, ktoru bude v tej dobe (t.j. za cca 6-8 rokov) tak ci tak nutne rekonstruovat a rovno sa prerozchoduje na 1435 mm ..
kazdopadne ked urobia tie zastavky co planuju tak super ..
co sa tyka TEN-T finalneho variantu, neviem ci to bude realne tahat pod elektricku napriec petrzalkou alebo to neurobia len ako prepoj cez petrzalsku stanicu tunel a filialku, kde ale bodol prestupny uzol na viedenskej ..
je tam kazdopadne este stale dost otaznikov, ale ked sa to podari pretlacit a postavit, tak lepsie ako nic