Reakcia na: 810zssk #161559:
mňa hlavne zaujala tá vízia opravy električkovej trate od Šafka, cez Nám. SNP, Obchodnú a Štefanovičovu. Po MS sa má spraviť trať na stanicu a tú o 10 rokov rozkopeme kvôli "tram-trainu" a vôbec aká bude nástupná hrana takého tram-trainu? Ako to chcú vôbec riešiť na takej Obchodnej kde bude nevyhnutne súbeh s linku ktorá bude prichádzať od tunela? Tá trať by mala keď už tak sa na Nám. SNP oddeliť a pod zemou pokračovať smerom na Hodžko a Hl.st. a ďalej využiť vlakovú trať na Kramáre, aj keď niesom naklonený vôbec kombinovanej trati 1000 a 1435 mm, iba ak tak tú tretiu koľaj tam dať formálne pre zisk peňazí od EÚ. Tými si už ale niesom tak istý... veď vieš.
aquila
to iste sa bude tykat aj ruzinovskej radialy, ktoru bude v tej dobe (t.j. za cca 6-8 rokov) tak ci tak nutne rekonstruovat a rovno sa prerozchoduje na 1435 mm ..
kazdopadne ked urobia tie zastavky co planuju tak super ..
co sa tyka TEN-T finalneho variantu, neviem ci to bude realne tahat pod elektricku napriec petrzalkou alebo to neurobia len ako prepoj cez petrzalsku stanicu tunel a filialku, kde ale bodol prestupny uzol na viedenskej ..
je tam kazdopadne este stale dost otaznikov, ale ked sa to podari pretlacit a postavit, tak lepsie ako nic