Reply on: no.ev.di. #161561:
Vyzerá to, akoby by rátali s dvoma typmi vozidiel tram-train - nízkou nástupnou hranou (zrejme preto sú napojenia z električkovej siete v Janíkovom dvore a v Ružinove, nakoľko na trati do Rusoviec a trati 131 nie sú koridorové nástupištia - a s vysokou nástupnou hranou pre premávku v tuneli a na ostatných železničných tratiach.Trate v meste (Obchodná, Námestie SNP, Karvašova) by nemali byť čisto 1435 mm, ale pre oba rozchody, čiže 1000/1435 mm.
aquila
to iste sa bude tykat aj ruzinovskej radialy, ktoru bude v tej dobe (t.j. za cca 6-8 rokov) tak ci tak nutne rekonstruovat a rovno sa prerozchoduje na 1435 mm ..
kazdopadne ked urobia tie zastavky co planuju tak super ..
co sa tyka TEN-T finalneho variantu, neviem ci to bude realne tahat pod elektricku napriec petrzalkou alebo to neurobia len ako prepoj cez petrzalsku stanicu tunel a filialku, kde ale bodol prestupny uzol na viedenskej ..
je tam kazdopadne este stale dost otaznikov, ale ked sa to podari pretlacit a postavit, tak lepsie ako nic