Reakcia na: Mike #161235:
No ale ak je peňazí málo (odhliadnuc od OK tunelu), tak riešenie zostáva len v:- hľadaní vnútorných rezerv (tie by boli, len kto sa do toho pustí?),
- zvýšení dofinancovania zo strany objednávateľa,
- úpravami vo výkonoch (cestovných poriadkoch).
Ja by som šiel cestou že z každého vytrieskať čo sa dá. Ale tváriť sa, že cestovné po tak dlhej dobe nezvýšiť alebo by pár ľudí odišlo je nezmysel, ono časť sa ich po istej dobe vráti. Však kam by aj šli, do áut. Ako keby ceny za PHM nestúpali (a dokonca ďaleko rýchlejšie ako cestovné v MHD).
A je lepšie o niečo zvýšiť cestovné ako redukovať výkony. Lebo potom bude tiež odliv cestujúcich, akurát že tí sa už nebudú mať vrátiť kam.
?
Nerieste tretiu kolajnicu, ta stoji minimum penazi.
Ked bude BID tak PCL bude platit len v tom pasme kde si.
roman2
Jedine čo by ešte mohli zaviesť je rozšírenie o tretie pásmo teda Chorvátsky Grob/Čierna Voda.Ak by bolo to zjednotenie pásem do jedného v dohľadnej dobe tak je to jedno.Ale iba ak... ?