Reakcia na: Mike #161235:
No ale ak je peňazí málo (odhliadnuc od OK tunelu), tak riešenie zostáva len v:- hľadaní vnútorných rezerv (tie by boli, len kto sa do toho pustí?),
- zvýšení dofinancovania zo strany objednávateľa,
- úpravami vo výkonoch (cestovných poriadkoch).
Ja by som šiel cestou že z každého vytrieskať čo sa dá. Ale tváriť sa, že cestovné po tak dlhej dobe nezvýšiť alebo by pár ľudí odišlo je nezmysel, ono časť sa ich po istej dobe vráti. Však kam by aj šli, do áut. Ako keby ceny za PHM nestúpali (a dokonca ďaleko rýchlejšie ako cestovné v MHD).
A je lepšie o niečo zvýšiť cestovné ako redukovať výkony. Lebo potom bude tiež odliv cestujúcich, akurát že tí sa už nebudú mať vrátiť kam.
?
Na novú cenu celosieťovej električenky sú dva návrhy. Prvý hovorí o zvýšení o 5%, druhý o 11% v porovnaní so súčasnou cenou celosieťovej PCL. Cenu si tak môžete vypočítať aj sami. Na BMK bude 10% zľava z tej novej ceny (prepočívať na % sa mi to už nechce).
Ked bude BID tak PCL bude platit len v tom pasme kde si.
810zssk