Reakcia na: Joyki #161171:
Ja som to po prezretí toho seneckého CP s mapkou pochopil tak, že tá bezplatná celoročná "vláčikovská" linka je jedna a spája v sebe dve trasy (obe sú zložité s rôznymi zachádzkami a kľukatením sa - teda vláči ľudí kade-tade ?):PRÍKLAD: Spoj o 11:00 h z Autobusovej stanice. Najskôr ide smerom ku Kauflandu do tej oblasti, potom okolo rodinných domov neďaleko vstupu Slnečné jazerá - sever, následne sa dostane ku gymnáziu na konci pešej zóny odkiaľ spraví zachádzku k železničnej stanici. Odtiaľ sa po pešej zóne vráti na autobusovú stanicu o 11:32 h. To je trasa 1.
Následne (pravdepodobne bez prestávky) z autobusovej stanice vyráža na trasu 2, lebo už 11:39 h má byť pri hypermarkete Tesco. Odtiaľ okružne obslúži sídlisko až po železničnú trať. Potom ešte spraví zachádzku na tzv. "Nové sídlisko" smerom na Pezinok. Na Autobusovú stanicu prichádza 12:10 h.
Tam má prestávku len 10 minút a už o 12:20 h vychádza na rovnaké kľukatenie (trasa1 + trasa2). Medzi niektorými ďalšími spojmi má vodič dlhšiu prestávku, takže interval je nepravidelný (ale to aj kvôli takej dlhej trase).
Peon
Po spustení BID bude aj tam infolinka, však
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).
Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.
PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.