Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #159961:

inak tento Ikarus je vraj tiež generálkovaný, ale furt nezasiahol do premávky, vie sa, že v akom stave je dnes voz 2007? Pripadá mi inak trochu divné, že najprv nechajú 1-2 roky tie Ikarusy prezrieť ako víno vo vozovni a potom na GO.

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=55623&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=3754 ?
Reakcia na: dopravak123 #159963:
aj keď to bolo myslené na mňa ale dobre som sa pobavil... zas na druhej strane o takom istom ho... diskutovali aj ostatní, vyriešili asi toľko čo ja a nedopracoval sa nikto nikam, takže tých "diskusiupredlžujúcich" tu bolo viac ako iba 1. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #159956:
To je preto, že rád diskutuje. napáda ma jeden starý vtip: Aký je rozdiel medzi žeň-šeňom a chujom? Žeň-šeň predlžuje súlož a chuj diskusiu...
Reakcia na: Ruslan #159959:
a ked to je napisane na konkurencnej stranke, tak naco to sem davas??
Podľa konkurenčného mhd webu (www.*****.sk), je IK #1010 od novembra 2010 do februára 2011 na GO, takže pravdepodobne bude čoskoro v premávke pod číslom #4137. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #159956:
zaujímalo ma, že ako by obhájili svoj názor pred cestujúcimi, ktorí by protirečili furt nejakým argumentom, avšak mi nedošlo vtedy, že je nepodstatné to riešiť, keďže nepoznáme ceny aké sa plánujú. Mohlo ma to napadnúť skôr a ušetriť čas aj ostatným tým, že by som povedal, že diskusia nemá zmysel nakoľko nepoznáme ceny JCL a ani PCL po prípadnej zmene.
Nenechajte sa zmiast cp.sk, REXy do Viedne nadalej na Stadlau stoja, aj ked prislusna web stranka tvrdi opak ?
Reakcia na: no.ev.di. #159951:
No tak mi potom vysvetli - bez urážania sa -, prečo tak vášnivo na túto tému diskutuješ, keď nie si ani za, ani proti? Pre mňa je to dosť nepochopiteľné. Ja, keď je mi niečo jedno, tak sa zvyčajne do diskusie nazapájam.
Reakcia na: MatejBA #159926:
a hlavne keď je zastávka každých 150 metrov (viď Vazka) 😞 zaujímavo by potom napr. dopadlo porovnanie 133, ktorá od Lanfranconi má prvú zastávku pod mostom, so 4/12, ktoré majú na tej istej trase ešte dve zastávky navyše. Nehovoriac o 59ne medzi Račkom a ŽST;)

Re #159930 barack40: prečo práve 90? prečo nie napr. 70?
prečo neurobiť výhodnejšie "dvojlístky" a "štvorlístky" aj na neprestupné lístky, prečo nie je v súčasnosti cena štvorlístka výhodnejšia ako dvoch "dvojlístkov"? 😉

Re #159936 barack40: na cviknutom lístku máš číslo voza, číslo zastávky a čas nástupu, podľa mňa v tomto prípade by si tým mohol argumentovať ak nie u revízora, tak potom dodatočne v DPB a žiadať o zrušenie pokuty a DPB by to mal akceptovať...
Reakcia na: Ámos #159880:
Máš nejaký komplex z detstva alebo v čom je problém?
Reakcia na: AAA #159952:
Malo byť na lístku mám kód zastávky.
Reakcia na: barack40 #159936:
Podľa mňa sa dá exaktne zistiť každé meškanie z karty v palubáku. Teda ak tvrdím ,že mi prestup zdrhol pre meškanie, tak karta by v konaní na DPB mala odhaliť, či je to naozaj tak, alebo si vmýšľam, keďže na CP mám kód zastávky.
Reakcia na: AAA #159949:
prečo mám dojem, že máš zlý dojem? ? ja niesom apriori proti spojenie tých pásiem, ale ani niesom za, lebo som nevidel aká by bola cena tej celomestskej električenky po zrušení 1. a 2. pásmového PCL a ponechaniu iba celosieťového. Potom keď sa prípadne stanovia ceny 15 a 60min lístka, prepočítam si koľko by to vyšlo na lístky, koľko na električenku po novom a po starom (resp. ušetrená suma lístky vs. PCL) a budem môcť vyhodnotiť. Takto je to iba v rovine "plánuje sa" ale nikde niesú konkrétne čísla koľko bude čo stáť.
Reakcia na: AAA #159948:
nuž Lesopark síce nie nejak extra obývaný ale je bližšie do centra ako napr. DNV, tak nevidím dôvod pre ktorý by mal byť mimo 1. pásma. Zaujímavé ale bude čo s DNV?! Keď bude DNV v 1. pásme, tak potom by som nenechával v 2. pásme nič, lebo zo Záhorskej Bystrice podľa chronometráže v CP si skôr o 3min na Patrónke než od Jána Jonáša obratiska L21. Ak by už niečo malo zostať v 2. pásme tak potom : DNV, Záhorská Bystrica, Lieskovec,Čunovo a Rusovce a možno aj Devín a Jarovce.
Reakcia na: no.ev.di. #159915:
Prečo mám dojem, že si pred pár mesiacmi, resp. rokmi bol proti pásmám???
Reakcia na: no.ev.di. #159904:
2. pásmo má logiku, ale len pre malé MČ, resp. osady mimo intravilánu (Záhorská Bystrica, Lesopark, Lieskovec a pod..).
Reakcia na: barack40 #159945:
V podstate máš pravdu, je to vec osobného názoru každého cestujúceho, čo sa mu viac oplatí.
Reakcia na: Valec #159942:
Keď je dopravný kolaps (zápcha), môžeš cestovať aj dlhšie (1,5 - 2 hodiny). Pre posúdenie porušenia tarifných predpisov je rozhodujúce, čo je uvedené na cestovnom poriadku - časový údaj z bodu nástupu do bodu kontroly, nie skutočná doba jazdy. Pri prestupe je to, ako som už hovoril , trochu zložitejšie, ale pri dostatku informácií sa aj to dá dokázať.
Reakcia na: dopravak123 #159941:
a práve tu vzniká stres pre cestujúceho, že či ten jeho argument obstojí. Nehovoriac o tom, že to stojí čas a je to otrava, ktorú človek nemusí pri 90 min. lístku zažiť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.