Reakcia na: kecho #159575:
Je to dosť zlé. Pár tratí je zrelých na zastavenie dopravy už dávno, ale že by práve Skalité, kde jazdí v kladivách 4-5 klás... To je vážne dosť strelený nápad.Nezdá sa mi ani Čadca-Makov a za najväčšiu chybu považujem prepojenie Prievidza-Horná Štubňa. Brezno-Hnilec by samo osebe bolo v poriadku, ale koľko tam asi vydrží Horehronec? Myslím, že veľmi rýchlo nastane neochota kvôli jedinému páru vlakov (a trikrát do týždňa manipuláku Brezno-Heľpa) udržiavať 81 km trate vrátane telgártskeho tunelu.
Naopak ma prekvapuje, že sa stále drží Spišské Podhradie, kde jazdí sólo šukafón.
MatejBA
Re #159592 no.ev.di.: mozno, ze prave toto skrtanie je priprava na vstup dalsich sukromnych prepravcov ala RegioJet ?