Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #159539:
no len aby si si necvrkol do slipkov z Molecky. Nikto nikomu nekáže chodiť na červenú cez prechod! Si to povedal, tak ako keby nikde inde nemohlo nikoho zabiť len na DD a bolo to na štátne zástavy na pol žrde ? strata života zbytočne je zlá vec, ale nemôže si nikto sťažovať na to, že ho ohrozujú autá keď ide cez prechod na červenú. Či, podľa teba pokaždé ako príde električka, tak sa má doprava v celej križovatke zastaviť až si dlhodielčania prejdú na zastávku 32/33/133? Mohli ste molestovať Záhradníka keď robil bossa na Olejkárskej, namiesto zavádzania blbých liniek po KV kade si kto zaplakal, mohol radšej riešiť Molecku a prípravu projektu na napojenie t-bus trate na DD so zvyškom siete.
Reakcia na: no.ev.di. #159532:
chmulo, chod tam niekedy a uvidis! To aj ja mozem mudrovat o inych zastavkach/terminaloch ked ich nevidim denne a hovorit, ako su zbytocne, ako ich zrusit a podobne! ? Je len otazkou casu, kedy tam niekto umre ...

Re #159538 no.ev.di.: ak je to pravda, tak dufam, ze bude minimalne nejake rozumne, nie od roznych expertov, ako sme tu my (skoro) vsetci ?

Re #159533 810zssk: To by nemuselo byt zle, len otazka, ako sa k tomu postavi Policajny Hnoj (viz. Vazovova pred Danovym) ako vzdy ...
Reakcia na: kecho #159537:
s rekonštrukciou trate na Hl.st. by ale mala prísť zmena električkového linkovania.
Reakcia na: no.ev.di. #159528:
"tam ani poriadne chodník nie je, treba ísť cez parkovisko" nemáš pravdu, ak sa pozrieš lepšie, je tam krásny chodník, dokonca aj s namaľovanými priechodmi cez cestu, len je to po ňom trochu dlhšie ako cez parkovisko 😉
Re #159508 ................: koľko NP busov bolo, keď sa zavádzal prestupný systém v Pe? keď budeme stále na niečo čakať "kým bude", tak sa to nespraví nikdy. geniálnu a neopakovateľnú príležitosť mal DPB pri rekonštrukcii tunela a trnavského - a holt, vys*li sa na to, "lebo voľby"...
Reakcia na: 810zssk #159533:
good idea ? keby sa t-bus trať budovala presne podľa starej trasy L33 mohlo byť po probléme. Len dakto si vymyslel ako argument, že otočku netreba lebo sa bude trať predlžovať za krátko a napájať na zvyšok siete. Keby sa čakalo na predĺženie trate tak dnes už sú 25Tr asi všetky mimo provoz, čo by sa im zničil motor vďaka čakaniu na napojenie na sieť. Tak či tak by bolo obratisko treba lebo v takej frekvencii posielať t-busy z DD do mesta by nemalo zmysel.
Reakcia na: TeBeCe #159534:
je niekde aj rozpísané na čo sa koľko minulo? Ďurkovského zázračné hospodárenie ?
Reakcia na: no.ev.di. #159532:
Osobne by som to riesil tak, ze by som vybudoval prestupny terminal na zastavke Jurigovo namestie kde by trolejbusy stali na zastavke elektriciek smer mesto (robili by taky okruh ako L33 pred zavedenim t-busov).. zda sa mi to omnoho jednoduhsie ako robenie prestupneho terminalu na Molecke... v tomto pripade by totiz stacilo umoznit trolejbusom jazdit po kusku elektrickovej trate a spravit odbocku z cesty na trat a za zastavkou naspat... naklady by to podla mna boli dost male...
Reakcia na: intony #159531:
Pripadá mi ale dosť nespravodlivé to, že v riešení problematiky prestupov sa omieľa v 75% diskusiách o prestupných termináloch furt Riviéra. Ak je to prestupom 32/33+eliny na Molecke, tak na to im kašlem. Je tam taká frekvencia spojov, že ak nestihne dakto jednu L33, tak o chvíľu ide 32 alebo 133 alebo zas 33, a opačne z DD na elinu argument:"nestíham svoju električku" sa dá veľmi ľahko vyriešiť redukciou počtu liniek a bude každý stíhať keď tade pôjdu 3-4 linky. Čo majú hovoriť ľudia čo denne prestupujú na AS a idú zo zastávky L50 (smer OD Slimák) na nástupište busov pri AS, kde chodci nemajú ani podchod a ani semafory? Ono je viac miest kde sa prestupuje, ktoré sú v horšom stave ako Molecova. Hentam majú ľudia prejsť cez 1-2 semafory a už sú posraní, čakajú snáď teleport, či čo? Neviem fakt čo tam chcete riešiť a ako, či umožniť pojazdovanie zastávky Molecova pre električky aj autobusmi/trolejbusmi? Nestačilo by riešiť to tak, žeby vodiči na Molecke dostali pokyn vyčkať vždy 1-2min na cestujúcich pri ceste na Kuklovskú?
Reakcia na: no.ev.di. #159530:
Pokial sa vybuduje terminal na Riviere a 70 bude stat pri Novom moste s elinami na hrane, ja som predsa za vsetkymi desiatimi.
Mne sa totiz zda, ze, nemale percento ludi, ktore cestuje 133, cestuje prave do oblasti Niv alebo Petrzky, teda tam, kde nechodi elina a museli by dvojnasobne znacne nepoholdne prestupovat. Tym jasne, ze nechcem povedat, ze zle sa prestupuje len Dlhodielcanom; zjednodusovat prestupy by sa mali v celom meste.
Reakcia na: intony #159521:
neviem prečo sa tu rieši nejaká L133?! Namiesto riešenia s čím ju spojiť a či ju nechať premávať aj počas sedla či víkendov by som to uzavrel riešením takýmto : kúpiť nové t-busy pre hustejší interval na L33 a zaviesť premávku L17 aj počas poobednej špičky. V dlhšom časovom horizonte vybudovať električkovú trať k ASMN s predlžením do Prievozu a Vrakune a po Karadžičovej s napojením na existujúcu trať na Krížnej.
Reakcia na: ................ #159508:
ja by som prv prešiel k zmene na 8//15 interval s menším počtom liniek a potom keď už budú aj nové eliny a ľudia si zvyknúť na prestupný systém aj medzi električkovými linkami, tak zaviesť 4//7-8 s ešte menším počtom liniek. Ibaže neviem teraz či by nebolo lepšie namiesto trate cez Mostovú a Jesenského vybudovať koľaj pre smer Šafko - nábrežie na Vajanského nábrežie, keďže Jesenského sa pri každej blbej akcií uzatvára a električky musia chodiť cez tunel. ?
Reakcia na: ................ #159491:
aj ja by som mal jednu pripomienku : Čo takto využiť pre cestovanie do Auparku ráno poloprázdne spoje liniek 80,83,84,93 a 94, ktoré idú z mesta do Petržalky?! Najprv nech ľudia využívajú tie spoje, ktoré tadiaľ prechádzajú a potom tam zavádzať niečo gratis mimo otváracej doby! Aupark vôbec ako taký je maximálne debilne umiestnený, lebo zo zastávky smerom z mesta to je ešte kus pešo, navyše tam ani poriadne chodník nie je, treba ísť cez parkovisko. Mala sa radšej rovno postaviť Eurovea, ktorá má oveľa lepšiu dostupnosť a územie medzi Starým a Novým mostom malo zostať ako oddychovou zónou so zeleňou. V takom prípade by ani nebolo treba ťahať L50 do Petržky zbytočne ale rovno by riešila Euroveu zo zast. Malá Scéna.
Reakcia na: Marek1978 #159526:
Dakujem za Trolleybusa. ?
Reakcia na: 44 #159525:
nieco sa do nich montuje.
Ale Trolleybus sa pyta, preco uz nejazdia?
Reakcia na: Viliam22 #159523:
trochu to maju popletene, bolo to o hodinu skor, islo o voz 1837, autobus bol v obkluceni policie kratko pred 17.30 na kooperativnom namesti.
Reakcia na: Trolleybus #159520:
Do Vrakune a Podunajských Biskupíc.
Reakcia na: Petto #159495:
Žiadne prečíslovanie by sa nekonalo a úsek Dlhé diely - Nový most by bol naďalej bez obsluhy ex133 počas sedla a víkendov. Čiže linka 70 v intervale 10/15/12//20, pričom pre úsek Nový most - Dlhé diely by platil 10/--/12//--

Re #159497 MatejBA: Za tie peniaze radšej presadiť terminál na Riviére a elinu na Nivy, neskôr na Dolné hony

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.