Reakcia na: 810zssk #159511:
Viem, ja chápem, že si to navrhol, aby si preniesol prestupný bod Šafárikovo námestie na Nový most, ale zabudol si, že Šafárikovo námestie nie je len prestupný bod, ale aj dôležitý cieľ cesty. Naviac z eliny na bus sa lepšie pretupuje na Šafárikovom námestí ako na Novom moste. Na druhej strane je samozrejme to zjednodušenie L95, stálo by za posúdenie týchto aj iných faktorov, či by to stálo za to, to ja už nechám na iných. Jednoznačne by to však nemalo mať vplyv na tú "novú" L82. ?
810zssk
50 smer OD Slimak: sucasna trasa
50 smer Aupark: rozdelenie na dve linky (striedavo jeden spoj tam, druhy tam)
50A: OD Slimak - Dulovo nam - Kosicka - Most Apollo - Aupark
50B: OD Slimak - Wustenrot - Mala scena - nabrezie - Novy most - Viedenska cesta - Aupark
95: Vysehradska - Namestie hraniciarov - Rusovska cesta - Panonska cesta - Novy most a spat
Oproti sucasnemu stavu: Usetrenie 1,6 km / spoj
L11: Raca - Marianska - Namestie SNP - tunel - Novy most (prestup L95) - Safarikovo namestie - Kamenne namestie - Raca
L14: Ruzinov - Nam. L. Stura - Novy most (prestup L95) - tunel - Namestie SNP - Kamenne namestie - Ruzinov
L13: Hlavna stanica - Jesenskeho (obojsmerne) - Novy most (prestup L95) - Karlova Ves - Dubravka a spat
L12: zrusenie
----------------------------
POZNAMKY:
Este je jedno alternativne vedenie L95 ak by bolo potrebne aby jazdila cez Farskeho:
Vysehradska - Farskeho - rampa na Stary most - Krasovskeho - Eisteinova - Novy most
Novy most - Einsteinova - Cernysevskeho - Farskeho - Vysehradska
(vyhoda: obsluha Farskeho a tiez moznost zavedenia zastavky Sad J.Krala v smere pod most, nevyhoda: neobsluhovanie Auparku, viac km)
Pre obsluhu divadla by vecerne spoje linky 50B (aspon niektore, ak by sa dalo) pri Auparku neprestavkovali, ale pri Auparku rovno zastavili na nastupisti a cestujuci by mohli pokracovat dalej smer OD Slimak.