Reakcia na: no.ev.di. #159480:
(50) ... - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Krasovského - AUPARK - Krasovského - Jantárova - Farského - Muchovo nám. - Èernyševského - Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ...
K Auparku buï všetky spoje, alebo poèas pracovných dní každý druhý (dostupnosť Muchovho nám. aj v smere z mesta), prièom spoje bez zachádzky k Auparku pokraèujú z Einsteinovej priamo na Farského (ako 95). Cez víkendy k Auparku všetky spoje.
Nová zastávka "Sad Janka Krá¾a" na Krasovského. V smere z mesta dostupnosť Èernyševského aj cez nadchod pri Atriu.
(78) ... Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad
(133) interval: 10/--/12/-- min.
(70) posilnenie intervalu v rannej špièke na 10 min.
Vedel by som si predstaviť aj spojenie 70 a 133 poèas špièiek, ale to by asi niekto neprežul ☠ a predåženie 78 pod Nový most, dokým nebude predåžená do oblasti Nív elina ?. Alebo terminál medzi elektrièkami a trolejbusmi na Kamennom nám. ❤
(95) ... - Jantárova - Bosákova - Most Apollo - Landererova - Dostojevského rad - ŠAFÁRIKOVO NÁM. - Dostojevského rad - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Jantárova - ...
http://blog.sme.sk/blog/1456/242794/50_78_95.jpg
ratam s tým že by to busu trvalo o 3-4 min dlhšie.
no.ev.di.
a) variant
L50 : obojsmerne od ASMN cez Dostojevského rad na Šafko, tu by mala čas 5-6min na technickú prestávku a vyrovnanie meškania
L150 : ASMN - Landererova - most Apollo - Einsteinova - vybrané spoje zachádzka k divadlu Aréna po 16:00 - Aupark (vyloží cestujúcich na výstupišti, otočí sa ide hneď naspäť) - vybrané spoje zachádzka cez divadlo Aréna po 16:00 - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Dostojevského rad - ASMN, premávka začína o 9:00 a končí o 22:00, keďže pre zamestnancov Auparku, ktorí idú ráno do Auparku bohate postačia poloprázdne spoje štedro premávajucich liniek 82,83,84,91+191,93 a 94.
L82 a 180 zrušiť.
L80 : vybrané spoje budú od Kúpaliska Matador predĺžené k Cint. Petržalka, spoje sa budú otáčať okružnou trasou a síce od Kúp. Matador by išli cez Gogoľovu, Dargovskú, Kaukazskú, Hrobársku (zast. Cint. Petržalka by bola bližšie opäť k bráne Cintorína), Nábrežnú, Dargovskú a Gogoľovu do mesta.
b) variant = bez L150, po 9:00 by linka 50 nemala konečnú na Šafku ale spoje by pokračovali po nábreží a Novom moste k Inchebe a po Viedenskej ceste (zast. Viendenská cesta a div. Aréna) a Krasovského k Auparku, odtiaľto by linka prišla k Auparku a späť pokračovala ako dnes, teda priamo od Auparku po Novom moste alebo späť po Viedenskej ceste ak by sa povolila výnimka pre MHD pre obojsmernú premávku a ďalej po Einsteinovej a Novom moste naspäť po nábreží k Slimáku. Ráno by to umožnilo zmenšiť počet vypravených vozidiel, ktoré zbytočne premávajú od skorých ranných hodín do otváracích hodín k Auparku.