darmo tie vlaky budú integrované s MHD v BA a premávať často keď arogantné SAD-ky sa nebudú chcieť dohodnúť na koordinácií liniek autobusovej dopravy, tak aby namiesto tých čo budú kopírovať trasu vlaku do BA vznikli také, ktoré budú zvážať ľudí k vlaku a odvážať ich zo stanice domov do dedín. Ak sa podarí zintegrovať spoje SL a SADDS smerom na DS s týmto vlakovým spojením, tak som ticho.
Ďalej v ňom, ale píšem "Alebo keď už púšťať automobily do pešej zóny tak merať rýchlosť a pokutovať za jej prekročenie a napr. pokutovať aj za to keď nezabezpečia osobu na dohľad pri cúvaní ako sa to píše v zákone." ?
Veď mne tam auta nevadia, ale vadí to, že absolútne nedodržujú dopravné predpisy. Každé ráno som o tom čase v Starom meste... Buď nech to prísne postihujú alebo nech tam nepúšťajú automobily.
Prečo tam púšťať vôbec automobily? V diskusii pod článkom množstvo ľudí presadzuje nech sa pešia zóna zásobuje na bicykloch, vozíkoch či inom prostriedku a podľa mňa je to vcelku dobré riešenie. Kto chce mať prevádzku v centre musí rátať s obmedzeniami. A neraz som videl okolo obeda chlapíkov z DHL ako roznášali balíčky práve na nejakom vozíku a neboli to malé balíčky... Alebo keď už púšťať automobily do pešej zóny tak merať rýchlosť a pokutovať za jej prekročenie a napr. pokutovať aj za to keď nezabezpečia osobu na dohľad pri cúvaní ako sa to píše v zákone. ?
To co v tej pesej zone robia vozidla s kadejakymi povoleniami je otrasne... vjazd (aj pre zasobovanie) by mal byt obmedzeny na vecer a v mensiom rozsahu..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk