Reakcia na: Vladimír #15800:
Som ochotny si zaplatit viacej za elektricenku za predpokladu ze mi plati na vsetko (aj na nocaky) aj ked danu sluzbu vyuzijem mozno 2x alebo vobec... avsak platit za listky principialne ochotny nie som (Dokonca aj ked dojdem do ineho mesta a potrebujem tam pouzit 2x za den neaku MHD tak si radsej kupim "turisticky" listok aby mi platil na dobu co tam som ako by som sa mal starat o cestovne listky na jednu cestu...)
Kami
Pomocou N sa dostatocne odlisi nocak a mozno uplatnit oblastne cislovanie. N29 ci N37 jasne urcuje smer. Eliny mozu byt Nx, alebo N0x, troliky N1x a autobusy N2x az N9x.
Vykon vo verejnom zaujme by dopravca za danych podmienok nevykonaval ...
Kedze DPB nocnu dopravu robi napriek NEobjednavke od mesta, nejde o vykon vo verejnom zaujme a mesto tu nevystupuje ako objednavatel, ale len ako vlastnik. Toho nemusi zaujimat ako to robi, hlavne ak neprodukuje stratu z danej cinnosti.
Jeden z argumentov k nocakom je plno ciernych pasazierov. Hadam ma nezabijete ak navrhnem nasledovne:
v nocakoch sa bude nastupovat prednymi dverami a bude doplnkovy predaj za 25 Sk. Vo vybranych spojoch (N31 a pod) bude sprievodca/revizor. Myslite ze sa to neoplati?