aj tak som zvedavy, ci sa tieto 4 roky vobc nieco s elektrickou urobi, ale mam taky dojdem, ze urcite nie.
mesto je financne na lopatkach, miliardy urcene na nosny system sa vyplieskali na nezmyselnu rekonstrukciu stadionu, kde padol aj cely rezervny fond. kvoli machinaciam s pozemkami prisla bratislava o dalsie mastne miliardy ...
developersky boom je tiez over, takze sa neda ani len spoliehat na "spolupracu" napriklad pri projekte petrzalka stred ci ako sa to vola .. detto petrzalka juzne mesto ...
cize stav bude zrejme taky, ze do 2014 budu _mozno_ na starom moste len chodci a cyklisti...
vlada na to peniaze neda, lebo preco ? v eurofondoch to nehrozi, lebo to neni v OP
mesto je financne na lopatkach, miliardy urcene na nosny system sa vyplieskali na nezmyselnu rekonstrukciu stadionu, kde padol aj cely rezervny fond. kvoli machinaciam s pozemkami prisla bratislava o dalsie mastne miliardy ...
developersky boom je tiez over, takze sa neda ani len spoliehat na "spolupracu" napriklad pri projekte petrzalka stred ci ako sa to vola .. detto petrzalka juzne mesto ...
cize stav bude zrejme taky, ze do 2014 budu _mozno_ na starom moste len chodci a cyklisti...
vlada na to peniaze neda, lebo preco ? v eurofondoch to nehrozi, lebo to neni v OP

Petto
Re #157800 Mischo1: na Dlhace nemoze chodit klbak autobus - opotrebuvava sa kvoli stupaniu , aspon to dlhe roky platilo , to ze tam pride obcas ZV klbove je ine.
Re #157802 Hug0: Dalsi dovod preco nerusit 133, je aj ze DPB nema NP eliny,tak su 28 a 133 akousi NP nahradou v dotknutom useku.
Okrem toho linka 133 odlahcuje prestupny terminal MOLECOVA hlavne v spicke. V case ked este nebola 133, to boli masy ludi,ktore vystupovali z elektriciek a nemali sa kde postavit.
Moj osobny nazor je ze linka 133 je potrebna, vid dovody ktore som uviedol ,ale nie v sucasnom 6 minutovom prepychu.
ine KV linky by sa dali zredukovat , 35/135 do jednej linky , 36 zrusit , zachadzky by robila trebars 20 resp. predlzena 27