Reakcia na: MatejBA #157826:
neviem ako ťa slušne nazvať ale domysli si... poviem ti to tak, že L34+83 spájajú Dúbravku s Patrónkou a Kramármi k SAV. Ak vyčkáš, tak ti odmerám, koľko % zastávok príp. koľko km idú L34 a 83 súbežne s električkami z Dúbravky. Ja som tu pridal návrh na to aby sa vybudovala električková trať Záluhy - Polianky - Patrónka - Pražská - Hl.st. a neboli by L34 a 83. L34,59,61,63,75,78 a 83 (tie ďalšie som spomenul keby si moc chcel rýpať do súbehu ostatných liniek s elektrickou trakciou) sú rokmi overené linky, avšak nejde ich nahradiť trolejbusmi, či električkou keďže v značnej a podstatnej časti ich trás chýbajú trolejbusové, či električkové trate. Za to, že Dlhé diely majú prilepené rite na L133 neznamená, že teraz ak Vám padne L133 tak musia padnúť aj ostatné linky len preto, že tú Vašu volovinu živil Záhradník, tak sa spamätaj!
Petto
Re #157800 Mischo1: na Dlhace nemoze chodit klbak autobus - opotrebuvava sa kvoli stupaniu , aspon to dlhe roky platilo , to ze tam pride obcas ZV klbove je ine.
Re #157802 Hug0: Dalsi dovod preco nerusit 133, je aj ze DPB nema NP eliny,tak su 28 a 133 akousi NP nahradou v dotknutom useku.
Okrem toho linka 133 odlahcuje prestupny terminal MOLECOVA hlavne v spicke. V case ked este nebola 133, to boli masy ludi,ktore vystupovali z elektriciek a nemali sa kde postavit.
Moj osobny nazor je ze linka 133 je potrebna, vid dovody ktore som uviedol ,ale nie v sucasnom 6 minutovom prepychu.
ine KV linky by sa dali zredukovat , 35/135 do jednej linky , 36 zrusit , zachadzky by robila trebars 20 resp. predlzena 27