Reakcia na: no.ev.di. #157775:
ale zas to ber z druhej strany, keby vyhrala Plšeková (ktorá skončila druhá), tak električku môžeš rovno pochovať, mala v programe niečo v štýle, že je proti budovaniu povrchovej električky a súbežnej štvorprúdovej cesty, lebo je to bariéra, a tak električku chce dať pod zem (mám tip na dvoch adeptov, od ktorých by túto hlbokú myšlienku mohla pochytiť). Bajanov program som nevidel, a neviem, či vôbec nejaký mal, tak som zvedavý, aký bude jeho postoj k tomuto (možno klasický - kto dá viac, s tým sa dohodne...)Re #157779 810zssk: ale všimni si, ako sa ľudia "zaujímajú" o to, koho volia... viac ako 1% z hlasujúcich (+/- 1700 hlasov) vlastne ani nevie, koho volí, ale ide voliť... ? a teraz by bolo celkom zaujímavé, keby bol na lístku zákaz zverejňovania politických strán za menom

Re #157797 no.ev.di.: zaujímavá otázka, so 133 a 36 by zároveň mala pôjsť aj 82 či 27...
Re #157800 Mischo1: a čo tak zliezť na elinu? či vlastne slovo "prestupovanie" bolo na DD tabu. uvidíme, či sa to zmení...
Re #157813 no.ev.di.: "hoc by sme si električku celú platili sami, tak vždy by nás vyšla lacnejšie než doplácanie tých 30% na projekt TEN-T" pamätná veta. pls., spamuj ju ku každému Slávikovsko-Guttmanovmu výplodu o nadvlaku a jeho finančnej "výhodnosti", lebo "to platí eú"... ?
david1
Najskor spravili trolejbusy v domneni ,ze budu chodit v pohode aj bez dratov. /pokus o 133 po Novy most/. Potom zistili ,ze akosi nezvladaju startovat nespocetne krat kvoli otoceniu sa na Molecke tak zadratovali aj otocku. No ludia stale frflali na prestupovanie tak vymysleli 133 od ,ktorej sa bude urcite Dlhodielcanom tazko odvykat.
Ja tiez pri skoro akejkolvek ceste prestupujem,kedze na Raciansku okrem elin nic nechodi./nepocitam L59,ktora v centre vobec nestoji a nie je na to ani urcena/ Nerobi mi to ziadne problemy. Nepoznam dalej horsi prestupny bod ako Racianske myto. Prestup z Racianskej na Sancovu cez mini ostrovceky.