Dobrý deň,
pripájam moju rekapituláciu 2 volebných období Ďurkovského. Je tam viac tém, doprava je len v skratke. Privítam vaše pohľady na to, čo Ďurkovský v oblasti verejnej dopravy a dopravy všeobecne spravil... Kalka http://pauliniova.blog.sme.sk/c/248852/Ked-odchadza-Durkovsky.html
negeneralizoval by som pravica - lavica... na komunálnej úrovni je dokonca vo väčšine otázok jedno, kde sa na politickom kompase nachádzaš.
Vieme však len to, že súčasné vedenie je nevyhovujúce. To, že za socíku sa v BA stavalo (ale aj hodne búralo) nemá s komunálnou politikou veľa spoločné, nakoľko v tomto období nezávislá komunálna politika neexistovala - všetko bolo podľa centrálnej (samo)vlády...
Bratislava se měla lépe v době vlády levice. Stavěly se tramvajové trati, trolejbusové trati a začalo se stavět i metro. V době vlády pravice se nepostavile jediná tramvajová trať stavba metra se zastavila a z trolejbusových tratí se postavily jen cancourky a jedna trať, která není napojena na další síť. Je tedy na vás, jestli chcete prodloužit 20 letý marasmus vlády pravice, která Bratislavu nerozvíjela, nebo zvolíte levici a znovuzačne rozvoj veřejné hromadné dopravy a rozvoj města jako takový.
Peter007: Tak to volakedy bolo riesene na puchovskej/racianskej ceste . No lenze, kompetentnym sa nepacilo, ze to dost vyuzivaju aj auta aby sa predrali zapchou, tak sa to zrusilo. A teraz maju sanitky sa problem v zapche dostat do mesta . . .
vidíš teda, že pre EÚ nemá zmysel aby na našu trať dali prioritne peniaze, keďže tu končí jedna vetva z Viedne a potom podľa plánu na strane 61 sem má ísť cez ZA do BA koridor z Poľska, ibaže je v tom pláne zakreslená trať cez Břeclav a ďalej cez ČR do PL ako alternatíva, kde je trať v ČR vykreslená už ako pripravená. Na strane 55 neviem či tá trať je trať cez Gyor alebo naša trať 130 ale keďže na mape to ide popod Dunaj, tak asi je to na Maďarskej strane a do BA to nejde. Takže celkovo okrem trate 120 a 126 sme dosť mimo hry a spoliehať sa na riešenie dopravy v BA skrz charitu EÚ (ktorá onedlho nebude mať žiadne peniaze ak sa o pomoc prihlási Španielsko, Portugalsko aj Taliansko po Írsku a kto vie ešte kto všetko sa prihlási + schopnosť Grécka splácať dlhy) je pri najmenšom (požijem obľúbený výraz pani Magdy) ukrižovanie dopravy v Bratislave.
"Sem chodia obyčajné (resp. na naše pomery neobyčajné) regio jednotky a tam EC...." - ale daj pokoj. Ja som osobne nad mieru spokojný - "Talent"-y ti nestačia? Bodaj by tie "len regionálne" vlaky chodili aj po našich tratiach hoci i Do Banskej Bystrice. Odpružené podvozky, čiastočne nízkopodlažný interiér...
To skorej cez Marchegg vypravujú trochu "haraburdy" na Rakúske pomery.
Myslím, žel doprava BA - WIEN bohate stačí to čo je teraz.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo