Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #157398:
vozen trate BKH, CMg1612
Prechádzam facebook a narazím tam na túto fotografiu:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1161.snc4/150364_161819160521029_100000788394975_282747_8237839_n.jpg

Malo by ísť o historickú fotografiu z Bratisalvy. Nevie niekto o aký typ električky ide? Pomerne vysoké číslo ma na vtedajšiu dobu...

Ak sa správne pozerám na nákres na imhd.sk a porovnávam ho s touto fotografiou nejde náhodou o Ringhoffer? Jediná električka daného druhu v BA?
Reakcia na: peter007 #157396:
Ďalší "odborník", čo o veci síce ho.no vie, ale rád kritizuje.
Dnes som sa bol previezť 801 do Rajky. Myslel som, že už ma veľa vecí nemôže prekvapiť, ale 801-tke sa to podarilo. Zistil som, že MHD meškalo so spustením tejto linky len preto, že nevedeli nájsť dostatočne odľahlé miesto na konečnú zastávku v Rajke. Autobus stojí úplne nezmyselne kdesi na konci Rajky odkiaľ nemôžete pokračovať vôbec nikam. Voľakedy som v Rajke robil 15 rokov a myslel som si, že ju poznám. Keď som vystúpil z autobusu, tak som nevedel kde som. Stačilo by, aby prešiel ešte asi 1,5 km a mohol by končiť pri železničnej stanici, kde by boli prípoje aj na vlaky ďalej do Maďarska, alebo naopak ľudia, ktorí si kúpili domy ďalej za Rajkou by z vlakov mohli prestupovať na tento autobus. Ale MHD asi nechce cestujúcich. Načo by im boli, veď dostali peniaze z EU, tak načo by im boli nejakí cestujúci. A to som ešte nespomenul ľudí, ktorí robia priamo na železničnej stanici. Autobusy teraz chodia prázdne, a bojím sa, že linku o pár mesiacov zrušia ako neefektívnu a pritom by stačilo tak málo. Posunúť konečnú v Rajke k železničnej stanici. Z Bratislavského MHD mi je do plaču ?
Reakcia na: Marek1978 #157390:
SOR(ry) .
Re #157390 Marek1978: Kvôli zlému technickému stavu a skorodovanej karosérii .
Reakcia na: Marek1978 #157390:
Dúfam že to je výrobca ktorý už ma skúsenosti s výrobou elektrobusov -.- ? .(Nemyslím tým elektroinštaláciu v maringotke).
Reakcia na: TeBeCe #157368:
Ďakujem za info ?
Reakcia na: no.ev.di. #157391:
Buď pán G, alebo pán K., teoreticky ešte možno S... niekto z nich
Reakcia na: Mike #157386:
no to dúfam teda, že má... lebo ak aj takéto blbosti jej musí dakto písať tak potom neviem čo ona v tej hlave má. A ide nám vymývať mozgy ako je ona odolná voči vonkajším tlakom, vplyvom a pod. No trt, už len pri kampani verklikuje kraviny čo jej napísal jeden imbecil pán G. z Petržky ?
prave reportaz na markize o prvom elektrobuse na Slovensku, ktory bude premavat vo Vys.Tatrach. A skuste 3-krat hadat o aku znacku sa jedna ?
mame vyradeny dalsi ikarus - 1801
Reakcia na: tr3mp #157366:
Napriek dostatku priestoru, redukcia priestoru pre autá o viac než polovicu, zatiaľ čo tu zo 17 metrov na bežnej ulici patrí autám 14 metrov vrátane legálneho parkovania na chodníkoch. Hlavne, že je všetko v poriadku. ☠
Reakcia na: no.ev.di. #157384:
..a si myslíš, že to má z vlastnej hlavy?
Reakcia na: no.ev.di. #157384:
? ja Magdusku celkom chapem, aj ja nastastie chodim do prace pesi... inak by som to tu v tom meste asi neprezil...
Reakcia na: Valec #157383:
ale treskol by som krucifix pani Vašáryovej o hlavu jej fantasmagorickú ? to je úplne v predeli keď do toho fušujú ľudia čo sa do práce prechádzajú, prechádzajú sa z práce, na nákup, z nákupu,... žijú úplne mimo reality toho čo žijú a potrebujú bežní ľudia ktorí nečítajú rozprávky a tak to potom vyzerá.
Reakcia na: tr3mp #157366:
Už si viem predstaviť to vyjadrenie ODP a KDI na takýto návrh.

Re #157372 no.ev.di.: No hádam nechceš, aby električka ukrižovala ešte aj Dostojovského rad. Kadiaľ by sa potom Milan prechádza do práce.
Reakcia na: 810zssk #157381:
dôvod?
Reakcia na: no.ev.di. #157380:
Tak zrovna trat na Hviezdoslavovom namesti je jedina o ktorej som presvedceny, ze bolo spravne ju zrusit...
intony + Max : inak zaujímalo by ma, že do akej miery je ten článok objektívny čo sa týka zverejnených variantov, lebo bolo ich až 8! (nájsť ich možno v príspevku #152303) hoc bol daný návrh vybraný v roku 1969 podľa toho čo písal R.A.T.P. je to aj objektívne ten najlepší? Ešte chcem poukázať na to, že ak sa pozrieme detailnejšie na mapku riešenia siete v CMO, tak napr. dnešná ul. I. Karvaša tam pokračuje cez Americké námestie a cca v smere ulice 29.augusta na Nivy. Takisto tam nie je zakreslená ani Mickiewiczova ulica, či Kollárovo námestie. Všetko to vyzerá ohodne lepšie ako súčanosť no fakt z tých návrhov si vybrať neviem. Osobne by som určite zmenil tú vec, že Ružinovskú radiálu by som viedol do mesta cez Záhradnícku a Mickiewiczovu až na Obchodnú. Čo sa týka trate po nábreží tak sú tu až štyri varianty :
1) obojsmerná premávka cez Jesenského a ponechanie trate na Vajanského nábreží iba ako manipulačnú trať či pre výluky
2) zobojsmerniť trať na Vajanského nábreží a zrušiť trať na Jesenského, príp. ponechať jednu koľaj pre výluky
3) vedenie trate od Nám. Ľ. Štúra po úplne novej trase a síce cez Fajnorovo nábrežie (ako je v návrhu z r. 1970), potom popod Starý most a vyústenie na Dostojevského rad
4) obnovenie trate na Hviezdoslavovom námestí s napojením na Jesenského, t.j. tam, kde sa dnes trať od Jesenského stáča na Mostovú ulicu a súčasne s týmto návrhom ponechať úsek Mostová - Vajanského nábrežie iba ako manipulačnú koľaj, príp. pre výlukový stav

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.