Reakcia na: Peto02 #157362:
Dostojevského rad by sa dnes dal v pohode, len by nesmel nikto protestovať, že tam bude hluk z električky ? väčšinou to je tak, že aj keby šla cez Dostojevského tranzitná doprava, tak by sa nikto nesťažoval ale na električku už áno ?Otázka do pléna : V nejednom návrhu NS MHD z roku 1970 bola zakreslená Ružinovská radiála s pokračovaním od "miletičky" po Záhradníckej a ďalej s napojením na električkovú sieť na Karadžičovej (kde ostatne tiež el. trať nie je). Ktorý variant je podľa Vás lepší? Ten čo je dnes (t.j. Ružinov - Záhradnícka - Miletičova - Trnavské mýto - centrum ...) alebo ten po Záhradníckej na Karadžičovu? Príp. tretí variant (môj návrh) by bol s pokračovaním po Záhradníckej až na Odborárske námestie kde by sa spájala s traťou z Vajnorskej ulice a potom spojka po Májkovej ulici hore na Radlinského s linkami z Rače. Rád budem čítať akékoľvek názory. ?
Peto02
2.podla mna je Prazska, Brnianska, Lamacska dost siroka aby tam mohla ist po strede aj elektricka, horsie by to bolo s napojenim do Dubavky cez Harmincovu,
3. po Trnavskej sa mi zda ze trat zakreslena nieje, ale na Dolne hony je to zaujimave, trat cez Mlynske Nivy, Prievozsku a Gagarinou problem nieje ale potom od Tomasikovej ist cez Kastielsku do Slovnaftu sa mi moc nezda, pokracovanie po Slovnaftskej a Kazanskej moze byt...
Paci sa mi vyuzitie Karadzicovej, ktora si tym sirokym stredovym pruhom vzdy elektricku pytala