Reakcia na: david1 #156784:
V prvom rade je dôležité určiť si nejakú koncepciu rozvoja MHD a skvalitňovania poskytovaných služieb. Od nej by sa dali potom rozvíjať ďalšie kroky, ktoré by tejto koncepcii neodporovali. Lenže v súčasnosti sme svedakami toho, že každú chvíľu (je to aj menej ako 4 roky, čo je volebné obdobie) sa robia kroky, ktoré absolútne narúšajú doterajší systém a v podstate sú výsmechom do tváre cestujúcich - voličov. Ja uznávam, že L133 je využívaná. Ale keď sa raz rozhodlo, že sa budú rušiť linky, ktoré sú v súbehu s KAPACITNOU električkovou dopravou, a to sa aj spravilo, tak naozaj nechápem, prečo niekto toto porušuje. Prečo by mali mať Dlhé diely expresnú linku do mesta, keď k najbližšej električkovej trati to trvá 6 minút? Načo sa teda rušili všetky tie expresné linky radu 100? Som za zefektívnenie dopravy, to nepopieram, ale nech to má hlavu aj pätu. Keď sa raz kúpili trolejbusy s pomocným diesel - elektrickým pohonom, tak nasledujúce vedenie by sa malo tomuto faktu prispôsobiť, to znamená, že už dávno mala byť táto oblasť napojená na zvyšok siete. A nie tu ťahať medové motúzy popod nos s nejakou L133, pričom nosná L33 chodí poloprázdna. Pokiaľ sa budú tieto problémy opakovať, tak sa budeme stále len pohybovať v začarovanom kruhu.
Yzerman22
Ja si napríklad spomínam, ako často chodievala L29. A práve to je to smutné, že teraz chodí L28 až do DNV a ten interval sa oproti tomu keď chodila L29 a len po Devín príliš nezmenil. A to,že chodí poobede L28 aj L29 je aj tak irelevantné, pretože L29 chodí 5 minút pred L28. Súhlasím s frenkym, že nejaké posilnenie by sa zišlo. Napríklad niektoré večerné spoje od Eurovey sú plné už pri Malej scéne (aj to len preto, lebo už nechodí slávna L133).