Reakcia na: Mike #156488:
Mesto si vtedy vzalo úver, lebo to chceli aj silnejšie štruktúry ako sú mestské, išlo o voľby. A vtedy išlo len o autobusy, nehovorilo sa o nákupe električiek (obnova vozového parku + kapacitnejšie na nosný dopravný systém + jeho samotné vybudovanie), obnove trolejbusov (teraz sa hovorí o tendri na 70 trolejbusov - za čo?), neopravoval sa tunel, Krížna, Štefanovičova (bez potrebného finančného krytia), neprestavoval sa zimný štadión - zatiaľ len na náklady mesta... atď. Ten článok v SME hovorí jasnou rečou. Tento rok sa neopravovali takmer vôbec výtlky, nebudovali sa zastávkové niky na báze creteprintu. Nemožno si donekonečna brať úvery, ktoré nakoniec budú splácať ešte naši vnuci a pravnuci.Čo sa týka uponáhľaných zmlúv na dodávku autobusov, nemyslím, že by to bol až taký veľký prúser, keby sa nakoniec všetky vozy neodobrali. Stalo sa tak v minulosti napr. v ČR aj iným dopravcom. TEDOMy, Irisbusy boli pôvodne vyrobené pre niekoho iného, aj DP Praha nakoniec neodobral dohodnutý počet autobusov. Druhá vec je, že by chýbali v premávke.
Mike
Takže tak nejako to bude aj s Kapacitmi a sormi.. holt, keď sa raz DPB "poponáhľal" a spravil zmluvy na 25 kapacity a 60 sorov, asi by bol dosť prúser od nich teraz odsúpiť alebo meniť podmienky...