Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Intosh #151499:
Ja Ti zasa odpoviem trochu inak ako luky133: nakoľko bratislavský dopravný podnik má so sorom nadštandardné vzťahy, je celkom možné, že budú do Bratislavy dodávané aj autobusy BN12, aj keď tie dva na obrázku sú skôr výsledok nášho neúspešného tendra a tak ich operatívne sor prehlásil za testovacie...
Ale nakoľko v BA máme doteraz Sory: B9.5, BN9.5, BN10.5, C10.5 a NB18 do budúcna sa nedá vylúčiť nákup žiadneho ďalšieho typu soru... a povrávalo sa aj o BN 12.
Reakcia na: Intosh #151499:
Pravdepodobne ide o tie vozidlá, ktoré sa tu už spomínali a ide o testovacie autobusy, ktoré vyrobil SOR len tak. Dokonca som počul, že mali byť určené pre tender na linku do Rajky, ktorý sa musel zrušiť a SOR si myslel, že vyhrá, ale to som len počul takže tomu by som až tak neveril. Čo sa jedná kategórie 12m, DPB má momentálne tento vozový park pomerne v dobrom stave a pokiaľ viem neuvažuje sa o dodávke autobusov a pri kategórii 12m preferuje celonízkopodlažné vozidlá viď. napr. Citelisy alebo Tedomy (podľa stránky TEDOM-u DPB disponuje najviac vozidlami zo všetkách dopravcom kde tieto autobusy premávajú, celkom 30ks ? )
Reakcia na: eripmav #151490:
K tomu sfalsovaniu uplne by stacilo kedy kazdy den dali napriklad prve dve pismena rovnake takze sfalsovat by sa teoreticky dalo len z toho dna.. resp. by vyrobili nejaky lahky kluc k desifrovaniu...napriklad W sa bude posielat od 9 do 15.OO a hned by mali prehlad... ?
Reakcia na: S499.1023 #151491:
Nebudem v autobuse merat sirku ulicky, sorry. Ja som tym isiel a viem to posudit aj sam.
Reakcia na: S499.1023 #151492:
To je trochu iný a asi aj pochybnejší účel použitia. Ani to neprináša vyššiu bezpečnosť.
Reakcia na: eripmav #151490:
Inak ked sa tu pise o zdielani listkov. Raz som zazil ako jeden chalan vystupoval z elektricky a strcil listok do oznacovaca. Tak som ho vytiahol a bol to 70 centovy listok oznaceny pred 25 minutami. Takze som ho kludne mohol este na 35 minut pouzit 🙂
Reakcia na: eripmav #151490:
Väčšina ľudí netúži po falšovaní lístkov, a len si ho proste chcú kúpiť, aby nešli na čierno. Tak pre tých to je. Veď pri bratislavskom systéme kontroly lístkov by sa asi len debil zaoberal falšovaním SMS lístka.. 😃
Reakcia na: eripmav #151490:
Viedeň radíš tiež do východnej Európy, americký hematológ ? ?
Reakcia na: ufo #151467:
V nbežne fungujúcom svete sa rovnako vyskytujú prevádzky s fotobunkami aj bez nich. Ja som bol osobne viackrát svedkom v Stadtbahne BOGESTRA. ako rezignovaný cestujúci po bezvýslednom poskakovaní okolo fotobunky (kde ňou nahradili dopytové tlačítka) rezignovane mávol rukou a viezol sa o zastávku ďalej.
Reakcia na: 810zssk #151460:
Mohol by si príležitostne zobrať so sebou pásmo a zmerať tú šírku uličky v SOR-ke aj v MB, abysme vedeli tú neporovnateľnosť porovnať?
Ja möžem na oplátku zmerať šírku uličky v SOLARIS-e a v CITYBUS/-ELIS-e.
Zdielanie SMS listkov je zaujimava zalezitost... cudujem sa ze este na to niekto neprisiel skorej... cely system SMS litkov stoji na velmi tenkom lade...nevyskusane, neoverene a nebezpecne vychodoeuropske vymyselnosti...
btw, ovela jednoduchsie ako zdiealanie SMS listku je jeho uplne "sfalsovanie" z mojej skusenosti, cca 1 kontroly SMS listku, a zopar pozorovani kontrol inych som dosiel k zaveru (suhlasim, moze byt nereprezentativny) a REVIZORI KOD LISTKU NEKONTROLUJU, kontroluju obsah SMS listka - cas, ale kod si uz nijak neoveria - museli by pri kontrole SMS listka nieco natukavat do svojho pocitaca, a to zasadne pri kontrolach nerobia, a viem si predstavit ze tym sposobom by skontrolovali mozno 2 SMS listky za jednu kontrolu... nie je nic jednoduchsie ako si "vytvorit" SMS listko, ulozit do prislych SMS akoze z cisla 1100 a dat tam spravny cas a nejaky vymysleny kod:))) zdielanie listkov cez nejaky portal sa mi zda prilis sofistikovane a naklady na prevadzku nemusia byt pokryte vynosmi... najma ked sfalsovat SMS listkov ide tak primitivnym az detskym sposobom...
Reakcia na: eripmav #151487:
Problem je ze tie monitory co pouziva DPB su zbytocne obrovske a nedaju sa rozumne umiestnit.
Reakcia na: 810zssk #151484:

tie ponuky sa nemusia zverejnovat? presne kriteria, ako bol vybrany vitaz. myslim, ze by nas malo zaujimat, ze ci v onom vyberovom konani nebola v hre korupcia.
Reakcia na: ivanbuto #151482:
myslim ze privretiu ucinnejsie a efektivnejsie predchadza kamerovy system, pokial je dobre nastaveny a s dobrym monitorom - teda napriklad pri otvorenych dverach na monitore automaticky len pohlady na dvere a monitor je na vhodnom mieste, ze ho aj vodic vidi, nie ako napriklad v trolejbusoch...
preco boli vcera v katalogu vyradenych 15 a dnes uz je len 9 ?? karosy B741???
Reakcia na: 810zssk #151484:
nie cenu ND, ale doplnkovej vybavy (= klimatizacia)
Reakcia na: ear4 #151481:
Este raz, je tu rozsireny mytus ze SOR bol najlacnejsi, ale pokial viem tak v skutocnosti bol najlacnejsi Solaris s tym ze SOR vyhral kvoli tomu ze uviedol nizku cenu nahradnych dielov.
Reakcia na: ear4 #151480:
Hlavne nerozumiem preco bola vacsina novych vozov na delenkach...
Reakcia na: 810zssk #151465:
Už sme o tom raz hovorili:
- Nemám problém s fotobunkou, ktorá bude aktivovaná pri AUTOMATICKOM zatváraní dverí, na rozdiel od toho, keď vodič stlačí tlačítko na zatvorenie dverí.

- Pokiaľ viem, tak v nových vozoch, pokiaľ dvere pocítia nejaký "náraz" alebo odpor, tak sa späť otvoria. Na to netreba fotobunku.

- Odhliadnuc od predošlého, osobne pokladám za "lepšie" jedno privretie za rok ako kumulatívne stratené sekundy a minúty (možno aj predlžovanie jazdnej doby v grafikonoch).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.