Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak kto tu je znalý?
Tých 5 zvyšných MB Capacity príde alebo nepríde? ako je to s nimi vlastne? Sú už zaplatené?
L51 uz ma vylepeny novy CP aj s vikendovou prevadzkou. Bude chodit identicky ako cez tyzden co sa tyka poctu spojov. Mierne odlisna je minutaz skoro rano.
Reakcia na: N/A #156359:
Evidenčné číslo je po všetkých stránkach taký nepodstatný detail, že je jedno aj keby mal 4444 ❗ Slúži prevažne organizačným potrebám DPB, a. s. a určite NEvyjadruje nejakú hierarchiu, alebo význam daného vozu..
Nasadenie kapacity na 96, to neviem na čo by bolo dobré; na 83 je to tiež sci-fi, na 98, tam doteraz bolo jedno dve poradia, neskôr to tam tiež bude možno cielene...
Reakcia na: kecho #156350:
Pozri, SDKU a spol sme tu mali 8 rokov a bolo to dost zle. Uz ovela horsie to nebude. A ina moznost ako SDKU (+ spol) a Smer (+ spol) jednoducho zial nie je.
Reakcia na: Ike #156331:
Pozri, naco nam bude zmena primatora ak skoro nic nebude moct presadit? Potom to bude len formalna zmena, kedze tam zostanu tie iste "struktury" 😉
Ahojte!Chápem,že MBCC dali na jednu linku lebo to bola kravina aby boli roztrúsené po Petržalke.Linka 95 je síce pre MBCC ako stvorená lebo kopíruje čiastočne budúcu trať električky/rýchlo dráha ale ja osobne by som videl ich využitie na L83 lebo premáva do vzdialenejšej lokality v Ba a je podstatne viac preplnená ako vami spomínané linky L93 a L94,lebo tieto linky majú dosť zhustený interval oproti L83.....Inak rád by som ich videl aj na L96 a L98 do budúcna....Druhá vec je ktorú nechápem je tá,že MBCC 1999 dostal evidenčné číslo 4921,pritom tu bol oveľa skôr ako tie sériové...teraz to vyzerá akoby bol dodaný v poradí 21vý a pritom sa od ostatných dosť líši....dal by som mu aspoň číslo 4900 ale viem,že nulkové sa už nevyužívajú...
Reakcia na: MiroBA #156357:
Na celodenne diely su na vozidlo 3 vodici a striedaju sa kdekolvek sa dohodnu.
Reakcia na: Marek1978 #156356:

tiež pravda, zase voz ktorý je nikoho sa o neho ani nikto nestará. neviem ako je to v DPB ale ideálne by bolo keby na jeden voz boli pridelení dvaja stáli vodiči, prípadne plus jeden ktorý by bol ako náhrada kedy z tých dvoch jeden vypadol (dovolenka a pod.) Ale inak vidávam že vodiči sa striedajú dokonca ked je vozidlo v premávke, na zastávke sa vymenia. Či už nie je taký systém?
Reakcia na: MiroBA #156355:
Aj vodici novych vozidiel musia mat aspon 1 den v tyzdni kratsiu sluzbu, takze sa to neda. A je lepsie, ak maju vodici svoje vozidlo, ako by sa mali striedat rozni vodici. Potom by tie vozidla vyzerali zle. Takto sa kazdy o svoj voz stara.
Reakcia na: Marek1978 #156354:

Tak určite, v podstate na 94rku by stačili bohate aj 15 alebo 12 metrové. Tam by som dal dožit Ikarusy 435. A na 93 nech sú nové vozy.
Ešte jednu vec neviem pochopiť - neskoro večer ked už chodí pár autobusov, napriek tomu mi na 93 došla nejaká haraburda 48XX. Však nové vozidlá by mali byť čo najviac využívané a staré nech sú ako posila.
Reakcia na: MiroBA #156353:
lenze linka 84 je dost vyuzivana. Urcite sa viac hodia tam nez na 94.
Inak po novom je o dosť rozumnejšia výprava MB Capacity.
Aj ked ja osobne by som videl ich aj na 93 aj 83. no hádam sa ešte nejaké vozy dokúpia a pojdu na tieto linky alebo nech sa aspon obsadia SORmi.
MB na doplnkových linkách bola kravina. Sice ešte na L94 som bol celkom rád ak chodili - vačšina trasy identická s L 93 ale rozhodiť ma išlo ak som ich videl na 84. Nechodí do Ovsišta dosť nových autobusov?
Zdravím.
Pozerám katalóg vozidiel a 4921-4925 resp. 4922 - 4926 zmizli.
Počíta sa ešte s nimi? Nevie niekto kedy budú tieto vozidlá sprevádzkované a sú vôbec vo vozovni?
Aké zadelenie bude mať teraz L 93? Budú tam aspoň prevažne SORy alebo stále tam bude početné zastúpenie rachotín 48XX?
Reakcia na: no.ev.di. #156303:
to akože čím viac dverí, tým lepšie hodnotenie? tak hor sa prihlásiť s tým ikarusom zo sci-fi 😉
Re #156348 no.ev.di.: "Ftáčnika, ktorý má iba podporu Smeru" nedávno sa Ftáčnik vyjadril, že sa dohodol so smerom, že nepostaví iného kandidáta a podporí jeho. A tu je problém... ak sa dvaja na niečom dohodnú, tak to nebude "zadarmo", takže sa celkom obávam toho, čo chce Robertko ako protislužbu ? to, že "pani Lasicová číslo 2" je totálne mimo, o tom netreba ani diskutovať...
Reakcia na: AAA #156345:
som si myslel, že v Prešove sú čistí ale ako vidím aj tam sú dobré konexie s J&T. PENTA sú síce tiež niečo na štýl J&T ale toto čo robí J&T je už sila kde všade sú nasáčkovaní a jak dohadzujú kšefty pre ten low-cost. Zaujímalo by ma, že koľko kusov by SOR v skutočnosti predal keby tu nebol taký zasraný klientelizmus a korupcia. Už môžme tvrdiť, že SOR by bez Slovenského trhu bol pomaly na žobračenke, no ešte k tomu prirátať Prahu. Ale inak kde si vlastne SOR tak dobre zarobil ako u nás?
Reakcia na: Ondro #156344:
ty trdlo! Práve tu je koreň celého problému, že tu nejde o voľbu Smeru, ale Ftáčnika, ktorý má iba podporu Smeru ale nie je jeho členom! Takže nasaď triezvy úsudok založený nie na stranníckej príslušnosti ale na názoroch a cieľoch daného kandidáta. Pani V. pôsobí iba ako obyčajný infantilný snílek, ktorý chce z BA robiť vyčačkané ihrisko, ale na skutočné problémy serie a hlavne, že vie, že nechce električku v Petržalke ale nepovedala ako chce dopravu do Petržalky riešiť.
Reakcia na: Peon #156346:
Ano kapacitne postacovali na 99ke SORy BN10,5,no len nevyjazdili na plnu nadrz mnohe sluzby - to bol hlavny dovod preco isli SORy z 4.DP

TEDOMY, Citelisy a CITARO ? z 2.DP mozes vidiet na L50 (aspon 15 ks ), 65 ( asi 9-10 ks ),80 ( asi 7 ks ), 53 (asi 7 ks ), daky kratas sem tam na L74 ,neviem ci aj nie na L178
Reakcia na: Hug0 #156340:
Nie je to tak dávno (pár rokov / mesiacov), keď na 20 a 22 začali prvýkrát jazdiť Tedomy. TV Bratislava odvysielala reportáž, že nahradili staré dožívajúce autobusy.

Vtip bol v tom, že Vrakosy ani Tambusy tam už predtým nejaký čas nepremávali. Totiž Tedomy nahradili Sory BN 10.5. Ja dúfam, že sa tam Tedomy raz vrátia (z objektívnych dôvodov kvôli kapacite + z mojich subjektívnych lebo sa mi na rozdiel od hrbáčov páčia).

Na 20-ke a 22-ke sa tak často menili typy vypravovaných vozidiel, ako aj 1., 2. a 3. kolóna, ako keby mal niekto z kompetentných v tom záľubu...

Zaujímavé, že na 79-ku nie je problém až z Krasňan posielať Sor. OK kvôli nižšej spotrebe midibusu.

Tie BN 10.5 by sa podľa mňa mali vrátiť na 99-ku, kde snáď kapacitne postačovali, keď boli deponované v Petržalke.
ALEBO "hadík" obsluhujúci polikliniky, nemocnicu, obchody (s koncentráciou starších ľudí) nie je podľa DPB vhodným adeptom na nízkopodlažné autobusy?

PS: Citelisy jazdia všetky? Na ktorých linkách sa vyskytujú? Akosi ich nevídam. Na 50-ke sú väčšinou Tedomy zobraté z 20 a 22?
Reakcia na: no.ev.di. #156303:
To čo je za blbosť, že počet dverí ako kritérium. Rovno nech napíšu vlastnícky podiel JeTiho 20%. ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.