Ahojte!Chápem,že MBCC dali na jednu linku lebo to bola kravina aby boli roztrúsené po Petržalke.Linka 95 je síce pre MBCC ako stvorená lebo kopíruje čiastočne budúcu trať električky/rýchlo dráha ale ja osobne by som videl ich využitie na L83 lebo premáva do vzdialenejšej lokality v Ba a je podstatne viac preplnená ako vami spomínané linky L93 a L94,lebo tieto linky majú dosť zhustený interval oproti L83.....Inak rád by som ich videl aj na L96 a L98 do budúcna....Druhá vec je ktorú nechápem je tá,že MBCC 1999 dostal evidenčné číslo 4921,pritom tu bol oveľa skôr ako tie sériové...teraz to vyzerá akoby bol dodaný v poradí 21vý a pritom sa od ostatných dosť líši....dal by som mu aspoň číslo 4900 ale viem,že nulkové sa už nevyužívajú...
Peon
Vtip bol v tom, že Vrakosy ani Tambusy tam už predtým nejaký čas nepremávali. Totiž Tedomy nahradili Sory BN 10.5. Ja dúfam, že sa tam Tedomy raz vrátia (z objektívnych dôvodov kvôli kapacite + z mojich subjektívnych lebo sa mi na rozdiel od hrbáčov páčia).
Na 20-ke a 22-ke sa tak často menili typy vypravovaných vozidiel, ako aj 1., 2. a 3. kolóna, ako keby mal niekto z kompetentných v tom záľubu...
Zaujímavé, že na 79-ku nie je problém až z Krasňan posielať Sor. OK kvôli nižšej spotrebe midibusu.
Tie BN 10.5 by sa podľa mňa mali vrátiť na 99-ku, kde snáď kapacitne postačovali, keď boli deponované v Petržalke.
ALEBO "hadík" obsluhujúci polikliniky, nemocnicu, obchody (s koncentráciou starších ľudí) nie je podľa DPB vhodným adeptom na nízkopodlažné autobusy?
PS: Citelisy jazdia všetky? Na ktorých linkách sa vyskytujú? Akosi ich nevídam. Na 50-ke sú väčšinou Tedomy zobraté z 20 a 22?