TeBeCe: SOS blahoželám!!! Tak nakoniec ste to predsa zachránili! Nabúraný SOR to rozchodí. Vraj to nie je nič vážne, len sa rozbilo okno.
Zaujímalo by ma, načo sa bude stavať nová električková trať na DD, keď sa tam plánuje zastávka metra. Na tomto je jasne vidieť, že naši radní nemajú ani šajnu o tom, ako bude vyzerať doprava v meste. Predpokladám, že tá nová električková trať nebude v tvare slučky (ako linka 33), ale pôjde rovno k Shellke. A tam čo? Električka pôjde rovno do mesta. A zas je tu otázka - ak máme električku, tak načo nám je na DD metro?
tulenique: 7109 je naozaj tichsia, len zalezi na akej trati. Na Radlinskeho a Cachtickej je to super. Hahaha, ty si myslis, ze policajti budu nieco take kontrolovat? Oni radsej vyhradeny jazdny pruh budu pouzivat ako miesto, kde mozu zastavit auta (vid Prazska). Dalsi nezmyselny jazdny pruh je na Mytnej, kde su take vymoly, ze ak tam nahodou niekto neparkuje, aj tak busy chodia po lavom nevyhradenom pruhu.
COLOR: Union direct = 7813+7814, Popradská káva = 7830
Zaujímalo by ma, načo sa bude stavať nová električková trať na DD, keď sa tam plánuje zastávka metra. Na tomto je jasne vidieť, že naši radní nemajú ani šajnu o tom, ako bude vyzerať doprava v meste. Predpokladám, že tá nová električková trať nebude v tvare slučky (ako linka 33), ale pôjde rovno k Shellke. A tam čo? Električka pôjde rovno do mesta. A zas je tu otázka - ak máme električku, tak načo nám je na DD metro?
tulenique: 7109 je naozaj tichsia, len zalezi na akej trati. Na Radlinskeho a Cachtickej je to super. Hahaha, ty si myslis, ze policajti budu nieco take kontrolovat? Oni radsej vyhradeny jazdny pruh budu pouzivat ako miesto, kde mozu zastavit auta (vid Prazska). Dalsi nezmyselny jazdny pruh je na Mytnej, kde su take vymoly, ze ak tam nahodou niekto neparkuje, aj tak busy chodia po lavom nevyhradenom pruhu.
COLOR: Union direct = 7813+7814, Popradská káva = 7830
tr3mp
vyhoda elektriciek by bola v zapche jasna, trolejbusy tam maju vsak byt preto, ze sa s nimi nema chodit az do mesta ale len k zastavke metra. nakolko vsak metro je daleka buducnost (a najma do karlovky) v sucasnosti je mozno lepsia elektricka.
aby ale eliny boli rozumne rychle, museli by mat omnoho menej zastavok a najlepsie uplne samostatne teleso (priklad: praha trat do modran - dokonca aj krizovania s cestami su mimourovnove - teda vacsinou).
na dlhych dieloch je podla mna problem este aj umiestnenie trate - cesta je 4 prudova, ale parkuje na nej vela aut - na elektrickovu trat by bolo treba zaber dvoch pruhov cesty (aspon v spodnej casti nie je vela miesta popri ceste) - a hned by bol problem s parkovanim ...
takze podla mna: kratkodobo su lepsie elektricky, dlhodobo trolejbusy, ja by som dal prednost radsej tbusom, hoci viezt sa elinou na DD by bolo dost cool
btw, aj v parizisu vyhradene pruhy bus + cylkisti a vodici to dodrziavaju (vacsinou).