budu dve vyluky pocas:
1. 19.5. - vyluka Mytnej ulice v useku Vazovova-Starohradska kvoli demontazi zeriavu
2. 19.5. od 15.00 do 20.5. 24.00 bude vylucena premavka elektriciek na Hlavnu stanicu kvoli buracim pracam na rohu Mytnej a Starohorskej.
Elektricky 1, 2, 3, 8 budu premavat po nahradnych trasach, podla mojej pamate takto: (cital som to v eline, na www.dpb.sk zatial nie je nic)
1. viem na 40%, zrejme cez Americke nam.
2. viem na 55%, zrejme cez Americke nam., na nam. L. Stura a spat
3. pravdepodobne na 25% ako linka 11/7 alebo na Obchodnu, nam. SNP a spat ako 11
8. s istotou na 50% cez Americke nam., na nam. L. Stura a spat...
ludia, nerucim za tuto informaciu, rucim len za linku 39 (bod 1.) - zastavka Vazovova nebude obsluhovana, linka bude jazdit cez Vazovovu, Starohradsku a napoji sa na normalnu trasu, v opacnom smere asi cez Radlinskeho, tak ako ked ten zeriav stavali.
1. 19.5. - vyluka Mytnej ulice v useku Vazovova-Starohradska kvoli demontazi zeriavu
2. 19.5. od 15.00 do 20.5. 24.00 bude vylucena premavka elektriciek na Hlavnu stanicu kvoli buracim pracam na rohu Mytnej a Starohorskej.
Elektricky 1, 2, 3, 8 budu premavat po nahradnych trasach, podla mojej pamate takto: (cital som to v eline, na www.dpb.sk zatial nie je nic)
1. viem na 40%, zrejme cez Americke nam.
2. viem na 55%, zrejme cez Americke nam., na nam. L. Stura a spat
3. pravdepodobne na 25% ako linka 11/7 alebo na Obchodnu, nam. SNP a spat ako 11
8. s istotou na 50% cez Americke nam., na nam. L. Stura a spat...
ludia, nerucim za tuto informaciu, rucim len za linku 39 (bod 1.) - zastavka Vazovova nebude obsluhovana, linka bude jazdit cez Vazovovu, Starohradsku a napoji sa na normalnu trasu, v opacnom smere asi cez Radlinskeho, tak ako ked ten zeriav stavali.
tr3mp
vyhoda elektriciek by bola v zapche jasna, trolejbusy tam maju vsak byt preto, ze sa s nimi nema chodit az do mesta ale len k zastavke metra. nakolko vsak metro je daleka buducnost (a najma do karlovky) v sucasnosti je mozno lepsia elektricka.
aby ale eliny boli rozumne rychle, museli by mat omnoho menej zastavok a najlepsie uplne samostatne teleso (priklad: praha trat do modran - dokonca aj krizovania s cestami su mimourovnove - teda vacsinou).
na dlhych dieloch je podla mna problem este aj umiestnenie trate - cesta je 4 prudova, ale parkuje na nej vela aut - na elektrickovu trat by bolo treba zaber dvoch pruhov cesty (aspon v spodnej casti nie je vela miesta popri ceste) - a hned by bol problem s parkovanim ...
takze podla mna: kratkodobo su lepsie elektricky, dlhodobo trolejbusy, ja by som dal prednost radsej tbusom, hoci viezt sa elinou na DD by bolo dost cool
btw, aj v parizisu vyhradene pruhy bus + cylkisti a vodici to dodrziavaju (vacsinou).