Ahojte,
k DD: ak by tam šli trolejbusy, kam by ste ich pripojili na súčasnú sieť? Ak by tam šli električky, ako by sa dostali hore?
A k tomu special pruhu: nemyslite si, že by sa to na Slovensku neujalo. Keď sa to ujalo už aj v Prahe (Vrchlického ulica v smere na Anděl má jeden zo svojich dvoch pruhov vyhradený len pre busy, Po-Pia 6-9 a 14-19 a fakt tam je furt prázdno - policajti totiž vyberajú, vyberajú...), tak by to myslím v BA nebol až taký problém. Len to chce fakt tam prvé dva týždne postaviť policajta a vyberať. Ináč, ten pruh je v Prahe pre 5 liniek - 123, 130, 167, 191, 217.
A ešte drobnosť: na Vrchlického majú autobusy aj svoj vlastný semafor! Je to klasický elinový semafor, ktorým sa môže riadiť iba vodič autobusu, ostatní musia čakať.
k DD: ak by tam šli trolejbusy, kam by ste ich pripojili na súčasnú sieť? Ak by tam šli električky, ako by sa dostali hore?
A k tomu special pruhu: nemyslite si, že by sa to na Slovensku neujalo. Keď sa to ujalo už aj v Prahe (Vrchlického ulica v smere na Anděl má jeden zo svojich dvoch pruhov vyhradený len pre busy, Po-Pia 6-9 a 14-19 a fakt tam je furt prázdno - policajti totiž vyberajú, vyberajú...), tak by to myslím v BA nebol až taký problém. Len to chce fakt tam prvé dva týždne postaviť policajta a vyberať. Ináč, ten pruh je v Prahe pre 5 liniek - 123, 130, 167, 191, 217.
A ešte drobnosť: na Vrchlického majú autobusy aj svoj vlastný semafor! Je to klasický elinový semafor, ktorým sa môže riadiť iba vodič autobusu, ostatní musia čakať.
tulenique
btw. Tie "tiche" podvozky sa budu pouzivat aj na dalsich elinach ci nie?