T-bus alebo E-bus na DD? Aj keby sa zázrakom našli peniaze na túto realizáciu určite tam bude T-bus. Je to zapracované aj v novej urbanistickej štúdii hl. mesta, ktorý sa má schvaľovať. Lacnejšie vychádza T-bus, lebo stačí iba natiahnuť troleje. Stĺpy sú tam, už prispôsobené na túto záťaž, lebo už za "komančov" počítali s trolejbusmi, keď začali stavať DD. Napojenie na ostatnú trolejbusovú sieť má byť od Hroboňovej cez Drotársku cestu, Slávičie údolie, Staré grunty okolo intrákov a zakončenie estakádou ponad Karloveskú a hop na DD. V miestach, kde je Shell pumpa má byť prestupový uzol - metro, električka, trolejbus, autobus.

tr3mp
vyhoda elektriciek by bola v zapche jasna, trolejbusy tam maju vsak byt preto, ze sa s nimi nema chodit az do mesta ale len k zastavke metra. nakolko vsak metro je daleka buducnost (a najma do karlovky) v sucasnosti je mozno lepsia elektricka.
aby ale eliny boli rozumne rychle, museli by mat omnoho menej zastavok a najlepsie uplne samostatne teleso (priklad: praha trat do modran - dokonca aj krizovania s cestami su mimourovnove - teda vacsinou).
na dlhych dieloch je podla mna problem este aj umiestnenie trate - cesta je 4 prudova, ale parkuje na nej vela aut - na elektrickovu trat by bolo treba zaber dvoch pruhov cesty (aspon v spodnej casti nie je vela miesta popri ceste) - a hned by bol problem s parkovanim ...
takze podla mna: kratkodobo su lepsie elektricky, dlhodobo trolejbusy, ja by som dal prednost radsej tbusom, hoci viezt sa elinou na DD by bolo dost cool
btw, aj v parizisu vyhradene pruhy bus + cylkisti a vodici to dodrziavaju (vacsinou).