T-bus alebo E-bus na DD? Aj keby sa zázrakom našli peniaze na túto realizáciu určite tam bude T-bus. Je to zapracované aj v novej urbanistickej štúdii hl. mesta, ktorý sa má schvaľovať. Lacnejšie vychádza T-bus, lebo stačí iba natiahnuť troleje. Stĺpy sú tam, už prispôsobené na túto záťaž, lebo už za "komančov" počítali s trolejbusmi, keď začali stavať DD. Napojenie na ostatnú trolejbusovú sieť má byť od Hroboňovej cez Drotársku cestu, Slávičie údolie, Staré grunty okolo intrákov a zakončenie estakádou ponad Karloveskú a hop na DD. V miestach, kde je Shell pumpa má byť prestupový uzol - metro, električka, trolejbus, autobus.
Juro
Inak tie vyhradene jazdne pruhy su aj u nas v Ruzinove.
Trocha fantazie: Co tak tu elektrickovu trat na DD urobit prejazdnu. Z konecnej elina 4 a 9 cez kuklovsku a potom v trase 32. Ovsem na samostatnom telese, teda pokial by to slo. Inak to je potom jedno ci tu jazdi elina, trolik alebo antabus.
Este ma napadlo jedno riesenie na bezproblemovy prejazd elin ulicami Blavy. Co tak zacat pouzivat tzv. lapace krav, ktore mali v 19.storoci velky uspech na severoamerickych preriach. Myslim, ze hned by si gumokolesaci uvedomili, kto je panom ciest.