No samozrejme, keď idú ďalej, mali by mať aspoň v zátvorke uvedenú konečnú stanicu. Ako ja mám poznať, ktorý autobus je môj, podľa akého slova na displeji alebo na tabuľke budem hľadať svoj spoj?
Inak tu v Čechách sú aj spoje, ktoré jazdia v dvoch integrovaných systémoch - napr. osobák z Prahy do Ústí o pol desiatej večer ide ako linka S4 Pražskej integrovanej dopravy od Prahy po Vraňany, potom ide pár kilometrov neintegrovaný a potom ide od stanice Hrobce až do cieľovej stanice ako linka U4 IDS Ústeckého kraja. Cestovné možno platiti podľa tarifu železníc alebo integrovanej.
Vodiči linky č. 83, možno aj 20 a 22 (do a z "Tesco Lamač") asi tiež majú nejaký podobný zážitok:
Moji starí rodičia majú v Dúbravke otravnú starú susedu. Pred chviľou nastúpila do Ikarusu 435 na 83-ke prvými dverami. Dievčina na prvom sedadle jej ponúkla miesto, ale stará odmietla s tým, že jej sa neoplatí sadať. A ako každému tak aj jej začala rozprávať, že ju dávnejšie privrel vodič do dverí, ako ju to stále bolí...
Na to vodič otvoril dvere na kabínke a slušne, ale zreteľne hovorí: "Držíte sa? Môžem už ísť?" Potom však stál na červenej na semafóre. Keď naskočila zelená, hovorí znova slušne a zreteľne: "Držte sa. Ja už musím ísť!" ? A išiel aj maximálne opatrne.
Potom nakoniec prijala opakovanú ponuku dievčiny na miesto na sedenie. Škoda, že som vystupoval skôr ako ona, ale som rád, že si ma nevšimla..
Na základe osobných skúsenosti mojich starých rodičov s dotyčnou osobou predpokladám, že za privretie z minulosti si aspoň čiastočne určite mohla sama a niečo si k tomu určite "dokreslila".
Pred pár mesiacmi som videl, ako po vystúpení z 83-ky sa rozkrikovala na vodiča, no nerozumel som čo. Nevšimol som si, že by ju privrel.
Ja by som to tak tiez nechcel. Len tu bolo spominane ze aka linka by tadial mohla ist, tak som v teoretickej rovine nasiel vcelku realne riesenie ala DPB
Tak napríklad ja som si všimol pri vyhľadaní spojenia "Bratislava - Hamuliakovo" na bid.cp.sk, že tam sú tie spoje uvedené ako keby v Hamuliakove mali konečnú (a teda otáčali sa tam späť do Bratislavy).
Pritom reálne pokračujú na územie Trnavského kraja (minimálne do Šamorína, niektoré do Gabčíkova a pod.), čo dokazuje www.cp.sk .
Podľa mňa na bid.cp.sk by mala byť uvedená celá trasa spojov s tým, že zastávky v Trnavskom kraji (alebo aspoň reálna konečná zastávka týchto spojov) by boli uvedené písmom kurzíva a s poznámkou, že je to mimo územia BSK.
Keďže ešte neprebehla tarifná integrácia, tak cenu to vypisuje tak či tak podľa kilometrickej vzdialenosti. A ani potom by som v tom problém nevidel - cena do Šamorína by naďalej bola vypočítaná "po starom".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Inak tu v Čechách sú aj spoje, ktoré jazdia v dvoch integrovaných systémoch - napr. osobák z Prahy do Ústí o pol desiatej večer ide ako linka S4 Pražskej integrovanej dopravy od Prahy po Vraňany, potom ide pár kilometrov neintegrovaný a potom ide od stanice Hrobce až do cieľovej stanice ako linka U4 IDS Ústeckého kraja. Cestovné možno platiti podľa tarifu železníc alebo integrovanej.