Reply on: N/A #154903:
Treba v prvom rade vychádzať z § 53 ods. 2 vyhlášky MDPT č. 351/2010 o dopravnom poriadku dráh, kde je uvedené, že "rýchlosť a podmienky jazdy električkového vlaku alebo trolejbusového vlaku pre trať a jednotlivé traťové úseky určí dráhový podnik (DPB) podľa technologických, technických a stavebných podmienok trate a podľa stavu dopravných zariadení a dráhových vozidiel." Z toho vyplýva, že predpis DPB je záväzný vždy, pokiaľ rýchlosť ním určená nie je vyššia ako rýchlosť určená na základe zákona o cestnej premávke, resp. jeho vykonávacej vyhlášky.
Papyr
Inak tu v Čechách sú aj spoje, ktoré jazdia v dvoch integrovaných systémoch - napr. osobák z Prahy do Ústí o pol desiatej večer ide ako linka S4 Pražskej integrovanej dopravy od Prahy po Vraňany, potom ide pár kilometrov neintegrovaný a potom ide od stanice Hrobce až do cieľovej stanice ako linka U4 IDS Ústeckého kraja. Cestovné možno platiti podľa tarifu železníc alebo integrovanej.