Reakcia na: no.ev.di. #154036:
Pri variante A mi nesedia tie 2 linky do race (Raca - Obchodna - Nam SNP a Raca - Americke - Safko) - maju skoro rovnake trasy - bud jednu alebo druhu. Inak je to take ... bolo aj horsie.Pri variante B by som miesto L7 a L8 posilnil v rannej a poobednej spicke bud L5 a L9 alebo posilnil L3 a na vybrane odchody v rannej spicke L5 dal zdvojene odchody - inak v podstate k tomuto nemam co vytknut.
Pri variante C - nemyslim si, ze L3 by mala mat taky interval a konecnu na Sturovom namesti, L4 by nemala taktiez koncit tam a otazne, ci by "iba" 2 linky pri intervale 8 minut resp 7-15 stacili pre Dubravku a Karlovku. Zaroven mi tu vadi, ze vsetko tahas cez usek Jesenskeho - Nam. L Stura a Safko - pri tych intervaloch tam budu vznikat "kolony" a zdrzania.
A celkovo si myslim, ze linka ZST Nove Mesto - Hlavna Stanica je zbytocna, ale nejazdim tym usekom, tak nemozem povedat s urcitostou, ci by bol/nebol vyuzivany dany spoj.
no.ev.di.
Variant A/
na L3 dať dvojičky a zrušiť L8, na L5 dať K2 (to by ale šla dole kapacita na Šafku)
Variant B/
na L3 dať dvojičky a zrušiť L8, K2 dať na L7 (kapacita by šla dole v Karlovej Vsi ráno o 590os medzi 6:30-7:30, poobede by to pri jednej linke K2 a troch TT bol stále nárast o 650os/h medzi 14:00 a 18:30), na L5 iné ako TT neuvažujem!